Elak program ledare

Har just kollat på youtube.. min bror berättade om en programledare som hade några gäster hos sg som hade opererats & något gått fel.. En utav gästerna hade de blivit fel på stämmbanden så när han pratade lät han som en tjej.. Programledaren garvade massa.. stackare.. men de va rätt kul & se & jag garvade rätt mkt ja med.. men skillnaden mellan oss va att han hade direktsändning & gjorde bort sig.. de där människorna vet ju inte om att jag skrattat åt dom hihihi.. http://www.youtube.com/watch?v=-5tRU--_GtU kolla in om ni vill....

Sen vill jag säga att Linus har nästan köpt bil nu... Manligt!.  jag ska köpa bil hihihihi..
Ialf Jag hoppas Limpa att du & jag tar en tur med din glassiga BP bil... Det vill säga bemaningsproffset bil för de som inte visste... Det är ialf en saag som är fin tycker jag.. sen att han gr reklam för BP är en annan femma hahah..
Jag hoppas inte du berättat för nån om igår när jag gjorde bort mig om Miami saken hhihiih.. lite pinsammt som sagt hihihihi..

Sen Måste jag även säga att min lilla Sofia åker till Norge nästa helg... Kommer sakna dig den lilla tid jag blir utan dig.. Men sen kommer ja!!! hihihi.. Tyr att man har Sarah kvar min älskling.. Lilla sarah.. tycker synd om dig pdin häst.. men du ska se att allt årdnar sig... det  måste göra de............


Sen sist men inte minst vill jag gratta Emelie till körkortet... Undra när man får se i tidningen att "En galen kvinna körde fööör fort i Smedby" hihihi... Grattis!

Puss alla

Kommentarer
Postat av: Emelie

vadå kom inte det med i dagens tidning? heheh

2007-06-13 @ 12:57:09
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0