Du gör mig besviken

Måste bara säga till sofia & sarah att ni är så jävla duktiga när de gäller projektet.. den 4e tjejen i min grupp är jag grymmt besviken på.. Vi har inte bett dig göra mkt.. du säger "varför har ni inte ringt" då säger jag till dig "börja ta eget ansvar".. vi ska fan ta studenten & du fattar ingeting utan måste få samtal för att du ska förstå saker... de sista dagarna har vi andra jobbar som faaan för att balen ska bli så bra som möjligt & vad har du gjort.. inte ett skit.. Du kommer vara som vilken annan gärst som helst ikväll medan vi andra verkligen förtjänar att få beröm för balen... Du kunde inte ens göra det sista för balen de enklaste.. SÅ JÄVLA DÅLIG STIL..
& en sak till sluta fjäska för mig & ljug om din jävla bullemi & att du gått ner 13 kg på 3 dagar ibngen kan göra de förstår du de... Om du ska ljuga om alla dina sjukdomar du har kan du ialf göra de på ett vettigt sätt.. Du har snackat så jävla mkt skit om mig & jag rä gryyyyymt besviken..
Du är inte längre värd nåt i mina ögon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0