det är redan så billigt som de bara kan bli!

Nu är det rea på WOW.. Ta 2 för 99kr.. Byxef ör 99.. massa saker för 50% & en del saker för 70%.. Några byxorör 199 kr..
Det går inte & får de billigare.. Ändå kommer det en mamma fram till mig & ger mig hennes mobil nummer & säger "Kan du ringa mig när det är halva priset på 99kr, det här är mitt mobilnummer och jag heter Kahira".
Snälla när det är vanligt pris frågar ni när det blir rea när rean kommer frågar ni när det blir rea på rea.. Ni är ju fan inte nöjda förän det är gratis...
Blir så less.......


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nee men det va att de tycker att ja inte är med dom lika mycket längre o dom tror att ja är med dom när marco inte har tid. Men så är det verkligen inte för jag försöker träffa dom så ofta det går men måste ju träffa marco med. Jag är den som har försökt hitta på nått men oftast ha de varit uptagna. så vart så jävla arg när det anklagade mig för att inte bry mig om dom längre. mobilen funkar men tog sönder en del av skärmen :/ men men.. haha jaha ska din släkt komma.. men då känns det ju skitkonstigt om ja o marco stampar in haha.. Men det är lugnan. Du ska ju kunna va med din släkt o famlij i fred hihi. Ja o marco hittar säkert på nått med tjejorna o hans kopisar istället :) Jo jag pratade med jocke igår. Ve inte om ja tror honom för han sa typ "Asså jag har för mig" Innan varje mening haha. Händer annars i veckan då? ta hand om dig gumman

2007-06-18 @ 13:29:59
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0