..............

Usch för denna dag.. har verkligen inte varit på humör.. Allt har varit så jobbigt på senaste tiden.. På midsommar fick jaghöra en sak jag kannske inte borde fått höra.. Eller egentligen borde jag det men INGEN har sagt nåt till mig.. Så igår fick jag gråta nig till söms pga det jag fick höra..
Idag fick jag en ordentlig tillsägelse av min chef som enligt mig va ganska dum.. Blev gaska arg & ville säga nåt tillbaka men orkade inte för att hon ibland upplevs ganska tjurog så orkade inte bråka.. Men tyckte att jag blev rätt orättvist behandlad så då va ju denna dag förstörd... Danke!
Som tur var fick jag ändå en låååång & välbehövd fika med Sarah. Vi pratade om ALLT.. Blev något lättare i själen..
Hoppas hon fixar fram Zodiak filmen så vi kan kolla..

Har även sett saw 3, Blades of glory & Shrek 3 nu.. Alla filmerna va ju svinaa bra.. Saw 3 ganska äckelpäckel men de funkade det med...


Min midsommar blev ju kanon bra måste jag säga.. Synd att det började regna så mkt bara...
Måste visa en bild påmin brorsa från midsommar.. Han har en sån jävla mucha hahahaha & sällan han ska pooosa så vill gärna visa odågan hihih
                                                                                

Måste även visa Er en studentpresent jag fick utav Ricky.. Ricky är som en storebror för mig eftersom han & Danne varit vänner sen jag va pytteliten.. Så¨hans vänner som var där det vill sga David & Ricky blir som två extra bröder för mig.. Any Why.. Fick ialf en isbjörnsmössa av Ricky.. & de va STORT.. Nu kanske ni udrar öö va fan skulle de vara nåt stort för?!.. Jo det kan jag säga att den har gått i arv & den som bär den mössan måste verkligen bära upp den för den är verkligen speciell.. den har varit med i många krökar samanhang & det äre bara den mest speciella som får den.. & I år fick JAG ärvan den.. Hoho nu e den i min generation.. Men jag kommer aldrig vilja lämna över den till någon hihi.. Fan jag är ju så gryyyyyyyyyyyyyym i mössan.. Luta er tillbaka & njut hahahahahaha...


Sist men absolut inte minst skulle jag vilja visa ett jätte fin ställe i Rejmyre som jag & virre var & bada i en sommar kväll.. de va sjuuukt fint tog kort eftersom utsikten va så fin.. Virre tog även kort på mig & utsiktenen.. När vi kollade på kortet så såg det exakt ut som om jag hade varit på fotofabriken & stått vid en bakgrunds bild & någon hade klippt in mig.. Såg ju inte normalt ut ialf..
Ialf detta är ialf några bilder därifårn.. tyckte de va jätte fint.. Måste säga också att jag fick mig ett gott skratt när virre hoppade i..  Han tog sats & hoppasde i men kom upp lika fort eftersom det visade sig att det var ganska grunt det till säga vattnet va till magen på honom hahahah.. han såg helt chockad ut.. de va de fulaste jag sett på länge hihihi..
  

Kom på en till sak somgjorde mig så sjukt glad idag.. Efter jag hade varit på fotvården & skulle åka hem hörde jag en välbekant röst säga "Bettan är det du".. Blev så glad när jag såg att det var Tommy.. Han & jag var världsbra vänner ett tag & jag saknar honom ibaldn eftersom han är rätt rolig.. viåkte alltid & badade & körde alltid billjard.. kallade honom alltid för Jögga hihi efter hans mellan namn jörgen & han kallade alltid mig bettan efter mitt mellan namn elisabeth...


Tommy & Hanna med sina korvar & korvbröd =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo precis.. men vi hade kul på midsommar. Det va mysigt. Vi tog det ganska lugnt men hade riktigt kul ändå. det verkar som du också hade kul hehe. sexy mössa! haha.. jo förstår att det är stort så nu hoppas ja du är stolt hihi.
Va? ska hon bli polis!? haha oj då bäst att man passar sig kanske hehe. nee men det blir väl inte så svårt o köra ifrån henne?? :)
Jaha va mysigt det lät. Hoppas ni hade det trevligt :)
Jo det ärk lart det är sunny beach haha va annars? Men kollade vädret o idag är det typ 37 grader där.. så kommar fan inte göra mycket mer än o sola o bada.. o festa så klart haha. Men tror nog inte det blir regn. De varnade för värmebölja så får väl ta det lite lugnt i solen antar ja. hihi jo ja har ganska lätt för o bli det.. när ja väl orkar. Ja tycker det äganska tråkigt o bara ligga lixom haha. MEn visst kan det va skönt ibland.
Vad ska du göra i veckan då? det är ju lönehelg! hehe blire utgång eller? Du kanske fick tillräckligt på midsommar? hehe.
Jo klart ja hör av mig! det låter ju skitkul hihi. Men du får ha det så bra i veckan.. sköt om dig

2007-06-26 @ 10:41:47
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sanna

Älskar dig mitt hjärta!

2007-06-26 @ 11:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0