......


I tisdags åkte jag & mami ut till landet.. Hjälpte henne & städa så det blev fint till midsommar & igår klippte jag gräset haha.. hade högsta volym på mp3n  & sen körde jag bara hihi. Kände mig som en riktigt super women hahahahaha..
I tisdags kväll så grillade jag.. första gången jag stod för grillel har aldirg gjport de förut.. men de gick rätt bra var lite nervös dock när jag skulle fixa med elden& så men måste säga att köttet tomaterna & löken vart så sjukt god.. som Linus skulle ha sagt "det knullade i käften".. Ganska pinsammt uttryck blir nästan lite generad hihi..
Jag & mami var även ute & åkte båt igår... de va så sköööönt.. älskar verkligen att åka båt..
Sen gjorde jag paj till oss två hihi duktigt jag var hihi..

Sen vill jag säga GRATTIS Linus till körkortet... Ville slå honom igår eftersom jag fick ett sms där det stog "Klarade det inte som jag sa nu är allt kört" typ nåt sånt.. så jag skrev tillbaka & samtidgt som jag skrev fick jag ett nyss sms men skrev ialf klart & skickade iväg ett sms till honom.. efter kollade jag det andra & de va också från linus där stog de "not.. klart jag klara"..Vilken jävel han är.. ska alltid hålla på & vara så rolig. kanske inte alltid lyckas haha ne vars skoja.. Men lite töntii tyckte ialf jag att han var med kul för honpm att han klara ialf.. Alla verkar klara det nu.. vill också göra detnär jag ska köra upp.. tänker verkligen inte säga när det är hahaha..

Är lite ledsen också eftersom Sofia fyttar till Norge nu snart.. Tur jag har min Sarah kvar.. Men om ett tag blir jag & Soia sambos i Norge men . Vem ska nu jag få de där stooora smilet utav av? Hon är ju jämt glad.. Nej tur att Sarah finns kvar ialf.. Tänkt sen flyttar jag & Du sarah ska plugga i Polen på en läkarhögskola.. Men vi tre kommer alltid hålla ihop ialf...
Hoppas Pattes tatuering blev bra igår.. vet ju att han ska dit en gång till sen & fylla i den.. har sett den på papper & han har ju ritat den själv.. sjuuukt snygg.. Kommer inte riktigt ihåg hur stor sofia sa att den skulle va men har för mig att den skulle vara lte på bröstet & atmen & lite på ryggen så den blir vädligt stor..

Nu snart ska jag börja jobba.. Hoppas Linn mår bättre snart.. vet ju att hon haft det lite struligt.. Hon är verkligen en rolig tjej en riktigt bra chef måste jag säga.. Man behöver inte känna "vad ska jag säga" eller va rädd för att göra bort sig fast hon är min chef & de e skönt tycker jag..
Ikväll åker jag till landet igen & de ska bli så skönt att få komma ut & imorn är det midsommar.. Det ska bli kul hoppas jag.. Mamma har köppt 24st cider till mig hahahaha.. Snäll hon är!
Ne nu ska jag dricka upp min färskpressade juice här..
Pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså jag vet inte.. för ja är typ jämt med marco o hans kompisar o vi kommer överrens skitbra. Och dom är jättelätte o snacka med o som när ja o marco bråkade en massa kom dom o snackade o tröstade mig. Men vet inte det är riktigt. Ja tycker bara det är så dumt att skylla över allt på mig. För ja förstår verkligen inte hur ALLT kan va mitt fel. Precis o det tar ju inte alls långt o skriva ett sms så då är ja väl osocial i typ 30 sekunder eller nått.. Ohh big of a deal! hahah..
Joo men nu ska vi ju umgås allihop på midsommar så då får dom tvingas va trevliga haha!
Joo vi vet ju iaf hur allt ligger till. Sen att dom andra ska snacka om oss är väl för att dom själva aldrig får någon dramatik i deras liv hehe.
Haha men hur orkar hon? Fattar hon inte att hon bara skämmer ut sig? Haha hon får väl inte någon bättre än så! nee nu va ja dum.... hehe.
Jo men jobbar till elva men det lär ju ändå inte hända nått kul innan dess hehe. Jaha vad kul.. Jaha har ni träffats så lite? men skönt att ni kan va med varann nu iaf.
Jo åker till bulgarien på onsdag hihi. Ska bli jävligt skönt o slippa jobbet ett tag. Hoppas de inte är regn där bara då tänker ja fan ta första planet hem! haha. nee men det hoppas ja det inte blir. Ja har planerat att blir riktigt brun ju!
Haha hur fan ska du kunna dricka 24 cider?? haha söt din mamma är!
Men du får ha det så kul i helgen. Ramla inte ner i vattnet bara!

2007-06-21 @ 13:42:29
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0