va tråkigt

har suttit nu ett tag här hemma & pluggat teori på datan.. blev godkänd så de va ju bra så ska fortsätta plugga lite inna  jag ska börja jobba halv 3.

Kan verkligen inte slätta de där 3 killarna jag berättade om förut.. Har suttit nu & stört mig på situationen min vän berättade om i 1 timme nu.
Varför jag stör mig är ju för att den ena killen står jag ju så pass nära.
Förstår inte vad som blivit av honom.
När jag lärde känna honom var han alltid rak & ärlig..
Nu de senaste 2 åren har han fått cp ryck ibalnd.
Han slutar prata med min killkompis bara sådär utan att våga säga anledningen.. Det är det som störmig mest att han gör saker så man inte fattar varför & sen inte vågar säga varför...
Varför vågan han inte?
Varför är han ibalnd med personer han säger till mig att han inte gillar men inte vågar säga nåt?
Vad är det farliga? Ärlighet varar längst är det inte så?
När jag frågar dig ska vi spela laserdome med dom ska vi hitta på de med dom ska vi fetsa med dom så kan du bara säga nej jag vill inte vara med dom för jag tycker si & så om dom..
Men du vågar inte säga nåt..
Har vaerkligen som sgat suttit & tänk på detta i 1 timme nu men kommer inte fram till anledlingen varför du blivit som du blivit.....

Sen du rjade gymnasiet har du gjort en radikal förändring i din personlighet....

vad har hänt????

Det är egentligen ganska tragistk tycke rjag för DU är egentligen en så himla snäll person som skulle kunna få så många kompisar men vem vill vara kompis med någon som inte vågar stå för det man tycker om en peron?

Jag får alltid sga till dig att jag tycker du är en kille utan stake eller "du vet att jag inte gillar oräliga människor & om de hade varit du hade du nog velat höra sanningen istället" innan du fatar att du måste göra nåt åt saken..
Varför kan du inte bara tänke igenom själv & vara ärlig med en gång istllet för att nån ska behöva säga till dig?

Jag skulle verkligen inte brytt mig om inte jag verklgen visste va d va för kille egentligen... jag bryr mig ju bara... kanske stora proböemet med mig att jag bryr mig för mkt...


aja måste försöka omma å vad som hänt för annars kommer jag bara sitta & fundera hela dagenra hihi...
nån som han ha svart på mitt funderande hmmmm.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha.. haha jo ja tycker ju faktiskt att 17 dagar låter ganska mycket det med haha.. Jaha guud va gulligt att dom har hållt ihop så länge :)
Jaha varför är han så då? inte spec sjysst.
jaha okej hehe.. men det låter ju bra.. vart köper du det då?
Jo marco följer med så han har tagit ledigt o så hihi. Egenligen ville han inte ta ledigt o bara komma ner till helgen men ja tvingade honom haha.
Jo det är tennis som gäller. Vet inteom ja vill. hoppas det är bra väder då iaf så man kan bli lite brun när man står på banan :) Vad händer mer i sommar för din del då?

2007-07-09 @ 13:40:56
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

jaha okej.. hehe jo det blir mys hela veckan då haha..
jaha.. nervös för att flytta?
Jag kan ju säga att jag är det. Mamma har köpt en massa saker till mig. När ja va i bulgarien hade hon köpt en massa tallrikar och sånt i ett set. Hon har också köpt riskokare, vattenkokare mm.. haha
Så nu måste ja väl börja lära mig o laga riktig mat så ja klarar mig hehe. Och ja som är så jävla rädd när ja är ensam hemma.. ja kommer ju inte kunna klara mig själv haha. Igår skrämde marco mig så jävla mycket när ja kom ut från toan. Ja blev så himla rädd. Så fattar inte hur ja ska våga bo ensam hahah.

2007-07-09 @ 15:55:11
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0