Underskatta inte tjejer som kör bil killar...

Idag hade ag halka.. Va ensamm tjej så hade stor press på mig.. Harra sa "Ensam tjej jag hoppas du visar att de e bara myt att killar kör bättre en tjejer"....
& Som jag visade att de va myt.. Jag var ensamm tjej men ändå den som gjorde bäst ifårn mig..
Så släng er i väggen killar hahahahaha...

Idag fick vi balbilderna också.. De va så fint.. När jag visade det för mami så sa hon tusen gånger.. "ååååååhhh så fint de va de snyggaste jag sett ni måste varit det snyggast par på hela balen. " hihih va söt hon är mami...

& Till dig Sarah älskling:
Är så himla glad för din skull.. Skrattade lite för mig själv när jag fick ditt sms om hästen.. Håller tummarna för dig nu gumman.. Känner på mig att du kommer bli den som köper hästen =)..
Du förtjänar verkligen de efter allt jobbigt som varit med Vimse.. Men samtidigt vet jag att han kommer att KLARA det.... När du sa att de hade blivit bättre med honom så kände jag på mig att NU kommer det att vända.....
Men kul med två hästar..
Du förtjänar verkligen det här gumman..
Puss på dig gummsan..
Ringer dig imorn..
Nu ska jag plugga teori & virre ska hjälpa mig.. så snäll han e.. Fick även hjälp av honom på jobbet idag efter stängning att vika allt fint tills imorn...

Puss puss till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0