två händelserika dagar..

Jag har ju varit mitt uppe i intrigerna mellan min bästis & min andra närstående...
Kan säga att de har varit mkt mer spännande ön att följa ett tjej bråk haha..

Ialf så pratade jag med min nästående i förrgår... Han ringde mig & va helt förtvivlad & ville att jag skulle komma ut..
Självklart gjorde jag de...

Han va ialf rätt nupprörd efterosm han tyckte jag stod på min bästis sida.. men riktigt så va de inte.. de e ju bara så att jag bryr mig om den personen jag pratade med & han vet vad jag tycker om falskhet & jag stod inte på nåns sida..

Ialf så va han rätt ledsen stackaren... Berättade ialf en del för honom som han absolut inte visste.. Nåt som han tyckte va rätt jobbigt att få reda på men samtdigt fick han en nnan syn på vissa saker som iof han tyckte va bra...
Tror han tyckt de va skönt att prata med mig lite eftersom jag e den han berättar mest saker för vad han har sagt ialf hihihi...

Som sagt så va han rätt ledsen så att göra honom lite gladare så kolade vi på Hunters sen hahaha & genast blev han gladare hahahahaha..

Igår ringde ialf min bästis & berättade om ett sms han fick från en utav de andra två killarna.. Den killen btw har ju blivit en fegis i mian ögon....

Så jävla löjligt att skriva "skriver ett sms för att jag inte vill ha en utskällning".. Snack om konflikträdd snubbe..
JÄVLA TÖNT...

Snart ska jag börja jobba.. tråååkig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha.. ja tror inte jag har varit i kalmar. i sånna fall kommer ja iaf inte ihåg det haha. Jo ja känner med det att ja vill lixom inte vänta med att plugga . Skulle kännas lite fel o fortfarande plugga som 30-åring lixom haha. Men som mina föräldrar säger.. "du har ju hela livet på dig" men man vill väl inte plugga hela livet heh..
hahah nee för ja o marco kände väl också att det inte riktigt va våran musikstil hahah. Men eftersom ja ändå har två biljetter så är det ju onödigt o bara kasta dem.. även om ja fick dom gratis haha
jaha okej.. ja kände väl iaf inte att den va oseriös eftersom ja kunde prata med honom om det mesta. så det va väl mest därför ja reagerade som ja gjorde. Men han o ja kanske inte har samma syn på vänskap i guess... men men det är inget ja bryr mig om längre hahah.
Asså ja o marco får ju försöka träffas så ofta det går. Och det blir väl i princip varje helg antar jag. Sen får vi ju se med som åker till vem. MEn det skulle nog inte göra så mycket om ja fick åka till nkpg.. skönt o träffa familjen o så ju. Men vi lär ju iaf prata med varann varje dag.
Hheh jo det blir ju som en liten prövning. Men ja tror nog att om man har gått igenom jävligt tuffa perioder så borde det inte va sååå svårt.. även om man kommer sakna varann jättemycket. Känslorna lär nog öka mer med tanke på sknaden o längtan.. tror ja iaf hihi. MEn ja tror min svartsjuka kommer va jävligt jobbig bara haha.
Hehe jo fick ditt nr.. men visste först inte om det va du.. så ja chansade på gamla numret först..Men du andvänder inte det gamla numret alls nu eller?
Nu sitter ja på jobbet.. sen kanske det blir o gå o äta på trädgårn. Får se. Du då?

2007-07-11 @ 13:20:07
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0