Tjejer falska????

Är det bara jag som hört "Man ska hellre ha killkompisar än tjejkompisar för tjejer är så falska & killar säger alltid vad de tycker & är ärliga"?
Kan ju säga att igår vad jag med om motsattsen.. Eller de va inte jag som blev utsatt utan en utav mina bästa killkompisar...

De är 4 kompisar,  han jag nämnde & 3 till...
Min kompis har ibalnd berättat att när de ska hitta på saker så kan de ibland ringa när han är med en utan killarna & fråga om de ska grilla elelr nåt annat skoj. De grågar alla.. förutom min kompis...
När han sen frågar varför frågade ni inte mig för? Så säger de andra 3 " aa men du skullee  med nattis & de visste vi ju redan om".. Då är min fråga varför i helvete kan de inte fråga honom ialf eller fråga om vi två kan vara med för? jag menar jag känner de andra 3 killarna var av en jag känner  vääääääääääääääääääääääääldiigt väl..
Men istället väljer de att inte fråga min kompis..
Och ibaldn kan de vara så att min kompis ringer dessa killar & verkligen INGEN svarar. Sen kan jag ringa den ena killen sekunden efter & han svarar direkt..
Va är det för jävla stil?
Jag HATAR falska människor så självklart gör detta mig upprörd..

Hur som helst så frågade min kompis en utan de tre killran i förrgår "vad ska du hitta på" då svarade han "Ska träffa de andra" Självklart frågar min kompis om etär okej om han e med efter alla 4 är kompisar.. Killen svarar att jo det är nog okej & att de hör av sig sen...
Tror ni nåhon hörde av sig.. Nej skulle inte tro de..
På kvällen sen frågar min kompis en utan de andra killarna varför de är så konstiga mot honom då får han till svar "det borde väl du veta".. Självklart vet inte min vän vad han pratar om så han säger att han inte vet..
Då säger bara den andra "Då kan ju du ta & försöka lista ut det nu ska jag hitta på nåt för jag tänker inte sitta hemma på en lördagskväll som vissa andra"..

Vad är de här för jävla tönt fasoner????
När jag fick höra detta började jag as garva eftersom jag fått höra att tjejer som sagt är falska men dessa 3 killar är ju  100000 gånger värra en de falskaste tjejer för jag har då aldigr hört något tjejkompis gäng som håller på såhär fast de kanske inte gillar en så mkt..

Hur som helst så sa jag till den killen som jag känner utan & innan av de 3 killarna att detta är ju pinsammt. Om ni nu inte gillar denna kille säg de istället.
Han hade ialf stake nog att ringa & säga upp bekantskapen med min bästa vän.

Då är min nästa fråga.. Va är de andra två för jävla pussys???
Den ena kunde sagt i förrgår "nej du kan inte vara med" & denandra kunde ha sagt "jag vill inte umgås med dig längre" istället för "du borde väl veta själv varför vi är som vi är"..

Jag fattar inte vad som hänt med dessa 3 killar.. Så jävla omoga så det inte finns ord för det...

Nej jag har verkligen ändrat uppfattning när det gäller att tjejer är så falska & inte killar för detta slog ju alla rekord..
Snacka om 3 stora fjollor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0