Smidig som jag är...

Igår höll jag på att förstöra en hel kväll.... Smidgt!
Tack ska du ha det gjorde du bra NAT-HA-LIE


I fredags va ju jag & Sanna ute & dansade loss också.. De va ändå rätt kul tycke rjag.. Förutom att jag tycker att Slitz tjejerna suger.. Så jävla töntiga & dessutom de löjligaste jag någonsin varit med om va Axe modellerna.... hAHAHAHAHAHAHA
Stå där & spänna & tro de ser coola ut när de bara ser tunna & töntiga ut....
Jag & Sanna ägde ialf som vanligt.. & som vanligt va vi flummiga & roliga hemma hos mig innan hihii.
   
Jag försöker se ut som carola i fångad av en storm vind & sanna är lika söt som vanligt hihihihi..

Det är sjukt va de regnar ute idag.. Så himla tråkigt så man får spy.. Vill åke iväg NU..
Satt & kollade på en del bilder från Kreta nyss från förra sommaren & längtar tillbaka.. Hatar de äckliga sommar vädret i Sverige...
    

Igår skickade även Sarah sms till mig där det dels stod "saknar våra fester".. Med de menar hon förfesterna som vi alltid hade innan jag sarah & sofia... Kan säga att jag saknar dom med massssssssooooorrrrrrrrr....




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha men hur länge blir han borta då?.. Ja har ju lite tur för marco är ju laktos intolerant så han får inte va med.. hihi men han vill ju.. men han får inte!! haha.. jo förstår att du saknar henne. Men du skulle väl flytta dit? när blir det av då? Middagen va fin. haha marcos kusin gav hans farmor ett par string!! haha va ja garvade! så det va kul men som sagt ja förstod inte så mycket.. Ja förstod mig på vinet iaf heheh.. Hade du o sanna kul i fredags då? jaha va slitz där haha.. ja satt ju o kollade i nya numret hemma hos marco för han hade fått nått gratis nr.. de listade det 100 sexigaste eller nått.. men 95 av dom va SKITFUUULA! Vet inte vad som händer ikväll men blir nog lugnt.. jobb imorn ju. du då? blev det nått bad? ta hand om dig

2007-07-08 @ 12:14:38
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sanna

Lätt att vi ägde ;P Som vanligt gumman! Bäst var ändå festmusiken påväg dit! "Vart tog du vägen Anna-Maria? Hahahaha ;P Du & jag asså! <3

2007-07-08 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0