Sarah har alltid svaret på mina fråge tecken...

som jag sa förut så kommer jag inte kuna släppa det där med min kompis de han hade varit med om igår..
Sa sa ju att jag inte förstod vad som hade blivit av den ena killen som jag stod nära...
Men nu efter en hel sugig jobb dag på Wow har jag fått en del svar..
Egter jobbet ringde jag Srah & diksuterade med henne.. Men blir alltid lite visare när man pratat med henne för hon söger alltid va hon tror & då samtidigt kommer man på hur man sjäv tror också...
Så här blev slutsatsen på min analys... haha.. störd jage men ialf:

Jag tror ialf att det är så att de tre killrnar jag erättade om förut som sagt upp bakntskapen med min bsta vän har i stort sett inga andra vänner än de själva..
Min Bästis där emot har en hel del tjejkompisar..
Jag tror de andra stör sig lite på de att han har många kompisar & han dessutom har lätt för att få nya kompisar..
Därför tnder till på minsta lilla sak de hör om honom & sör ssiså mkt varje dag så de til nästan "hatar" honom & säger upp bekant skapen..
Det är ialkf en utav mina teorier..

En sak jag ialf tycker e lite dålig e att han jag str så nära sa till min bästis att han ville inte att vi skulle prata om honom med varandra eftersom det förstört så mkt mellan oss..
Då vill jag bara säga till denna kille att din bästa mörka vän har förstört exakt lika mkt om inte mer..
Men antagligen klarar du inte a att vara utan honom...
Dessutom är du lite för trög för att förstå de...
Antagligen vet du nog innerst inne dina misstag men vågar inte erkänna dom för dig själv..
Tragiskt men kan va sant...
Kan ju ialf säga att jag tycker det är bäst att ni börjar fundera på att hitta lite fler komåisar än att bara ha er tre i eran lilla klan..
Visst det är bra att ha några nära vänner men även att ha lite fler vänner man kan vara med iband för de kan kommer en dag då man står där själv & inte har några andra vänner..
& som jag sa tidigare tycker jag att de skulle vara tragiskt i sånt fall med tanke på att den killen jag står nära egentligen skulle kunna få såååå många fler vänner om han vara ville.....

tack & hej för mej sköt om dej hahahaha




Kommentarer
Postat av: Sarah

HIhihi va gulligt du skrev... Söt i dina armani glasögon också hihi... puss på re... ringer efter besöket på mantorp imorrn...

2007-07-10 @ 00:32:37
Postat av: Emelie

hehe jo.. men kul med annat land ändå. Även om det inte skiljer sig så jättemycket kanske hehe. Det blir väl jönköping elelr kalmar. Får ju se var ja ska plugga sen. Hehe jo maten kommer man verkligen uppskatta för det lär ju inte direkt bli så vällagad mat hos mig iaf hahah.
Nee preecis för ja förstod inte varför han bara slutade snacka.. inte ens hälsade på mig. först brydde ja mig inte för det är ju hans liv men det va ju bara så dumt eftersom man umgicks med samma folk i skolan men pratade inte med varann.. o han snackade med marco men inte med mig o då blev ja skitsur. Sen tänkte ja o ja hade gjort nått eller om han inte ville snacka för att inte försöra mellan er igen men i så fall tycker ja han kunde sagt det så ja hade förstått eller iaf fått en förklaring. Men varför gjorde han så då?
Hihi förstår att du kommer sakna honom. Jobbigt när man inte kan träffas och vet att man är så långt ifrån varann.
haha jo jag började ju gråta i skolan när en fille tog fram en spidel framför ögonen på mig haha.
Och för nån veckan sen skulle mamma slänga gamla utemöbler då fick ja panik när ja såg en spindel i bilen. Ja typ slängde mig till andra sidan haha Tur att mamma körde! annars hade det gått illa hahah.

2007-07-10 @ 09:03:37
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0