Så svårt....

Usch vilket beslut jag måste fatta.. jag orkar inte men måste...
Denna dag har varit en känslo storm av dess lika... suck....

Imorn är det vofflor hos farmor som gäller... va gott...

Måste fixa två till balkort imorn också till "mormor" Ylva som är som min mormor med fast det e virres mormor... Usch va jag tycker om den tanten hihi...
& sen måste jag fixa ett till mami också såklart eftersom hon tyckte vi vart de snyggaste paret sa hon idag igen efter att ha kollat igenom alla par i katalogen hihi hon är så söt när honsäger som hon gör...

Måste bara säga att min faror har nu fyllt 80.. Power 4 life måste vara hennes motto hihi...
 ska lägga upp bilderna nån dag snart från släkt festen för farmor när hon fyllde 80....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej sötis... Jag börjar jobba snart. Jag jobbar till fyra. Jag vet inte om vi hinner bion idag men om du kan så tar vi det i helgen. hiihi... Saknar dig gumman..

2007-07-05 @ 06:32:40
Postat av: Emelie

Hej hej nu är ja hemma igen..
Haft en bra vecka?
Måste säga att ja höll på o dö när vi kom fram.. de va 43 grader.. men det blev lite svalare under veckan sen hhi.
Ne nåra hockeykillar stötte vi aldrig på hehe. Men en massa andra konstiga typer va det.
Har dock inte blivit så brun. Va int ute så jättemycket eftersom vi blev sjuka o en natt blev det på sjukan haha. men lite färg har det väl blivit. Men har haft riktigt kul faktiskt. :)

2007-07-05 @ 11:08:59
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0