phuu

Eftersom dansen var inställd idag så sprang jag ett varv runt strömmen vid fängelset.. Känns bra nu.. Har precis druckit mitt glutamin också.. De e ju inte så gott men men..
Ska duscha nu & sen göra mig reda för dokumentären som handlar om ungdomarna som dödade massa elerver på en skola i Usa på discovery.. Låter rätt intressant...

Bara två dagar kvar nu till provet..
Nästa helg blir nog super skoj... Först laserdome på fredag.. Me Sarah & Niklas är prfect team..
Lördag blir de att ha avslutningsfest för de som kommer lämna norrköping för örebro Gävle & Norge hihihi..
Ska bli kulis..

Haha nu kom mami här också & gav min en spontan puss på kinden.. Guud vad jag älskar henne... Sösnos bättre mami får man leta efter..

image228
Mami

Måste visa en bild på min bror också som tror han är snyggast i världen hihi..



Vilken muche hihihi

Kommentarer
Postat av: Jocke

Lycka till på provet och ta det mycket lungt. =)

2007-07-16 @ 19:19:42
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0