Nu vet jag vad han heter....

Alla vet väl säkert vem Pigge är som går omkring på stan..
Han kommer in vädligt ofta till WoW & säger till mig "ååååååhhh va du är snygg"... hahah
Ialf nu vet jag ialf vad han heter.. Fredrik heter han hihi..
Det var näligen så att han visade mig & en utav vakterna hans "körkort".. Varkten tog de & sa "jaha du Pigge så du är ett riktigt yrväder..Det står ialf det här".. Jag ville ju också se så jag kollade & fattade vad vakten menade.. Det stod att Fredrik Kaltulainen (eller de va alf nåt liknade) bodde på yrväderstigen hahah rätt komiskt...
Men nu vet jag ialf vad han ehter & då kommer min nästa fråga.. Vart fan har han fått Pigge ifrån hihihi..
Ialf han är ju skumm den där pigge men rätt rolig ibalnd men han är inte så fräch.. Men jag kan inte vara elak så jag pratar ju med honom lite ialf..
Aja dags att äta frukost & städa mitt rumm.. sen är det glamour  våra bästa år sm gäller innan jag börjar jobba kl 14....

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha yeah, RAP e ju inte bra :O
aa såg det fan va synd att dom förlora =/

2007-07-28 @ 12:45:52
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

Hej gumman... Jag har läst ut harry potter, gjorde det igår kväll hihihi... Fan vad jag saknar dig... Vi måste ses i veckan, du åker ju snart!!! HIHI DMX nästa heeelg! Yeeah =) ringer dig snart! puss på dig min älskling

2007-07-29 @ 15:17:47
Postat av: Emelie

Jo men vissa människor är för fega för att våga göra nått sånt. Det går runt o snackar utan att känna personen och vet egentligen inte ett skit.
hihi va söta ni är.. Hoppas ni har haft det mysigt. Det ha rja o marco haft iaf. Förutom alla jävla mc knuttar (de va mc träff på gränsö presic bredvid vårat hus) asså såna glidare eller va de heter. O det spelade en massa jävla hårdrock och hade sex precis utanför våran tomt hahah.. o så va det nån som drog i vårat dörrhandtag.. det va skitläskigt. Ja vart skit rädd hihi. men som sagt har annars haft det riktigt skönt.
det låter skitkul med otten på lördag! DMX! hell yeah!
jo men ja o marco kommer. fan va kul..
Hoppas ni har det bra i marstrand:) puss puss

2007-07-30 @ 11:17:29
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0