Nån stans vid en sjö...

Igår blev jag & virre äntligen sams igen.. efter att vi pratat ut i Rejmyra badet.. de e så fint där..
Ialf så åt jag lite ch aas gott sen blev jag jätte glad hihi..
Va inte på nåt vidare humör igår kväll & är väl inte de idag heller känner jag.. men men vi e ialf sams så de e ju bra de.. Så nu ska han bjuda mig på taco bufé på fredag på saltis innan mitt jobb hahahahaha...

Nu snart ska jag jobba vill inte..
Imorn e de halkan.. de e nära nu...
Torsdag e de vofflor hos farmos.. ÄNTLIGEN!

En rolig sak igår..
Virre: vad komiskt "cach is king"
Jag: sluta säg så de e de fulaste jag vet när du säger så..
Virre: jag vet men de står så på ditt linne..
Jag: hjälp de hade jag inte en aning.. Har aldrig tänkt på att de står nåt hihi..

snurrboll som jag e..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0