MC... & om allt möjligt

Me Like.....
De roligaste jag vet är att åka mc.. Varje gång Virre frågar "ska vi åka" så säger jag alltid "ja ja jaaa" hihi blir som ett litet barn som fått 10000 julklappar..
Älskar verkligen höga farter också för den delen.. Hatar att ligga bakom en bil som kör 90 fast de e 90 väg.. De känns typ som man åker bil i 100000 år...
Senast jag åkte Mc Var faktiskt i sommar när vi åkte & badade i Rejmyre...
Jag e så snygg i min hjälm som jag fick i Födelsedags present... De e faktikst en Shoei hihih.. Svart & Rosa... COOOLING!
Senast vi åkte så åkte han först ganska sakta enligt mig så jag sa till honom att skärpa sig för de va sååå svin tråkigt.. Så istllet körde han 220 km/h.. WIIEEE va kul de va...  Sen som vanligt ska han ju alltid hålla på & duma sig så de pirrar till i magen & åka på bakhjulet.. AS kul.. men lite läskigt... Men sånt gillar jag hihi... Tycker om sånt som pirrar i magen.. Skulle vilja hoppa fallskärm nån gång eller bangi jump.. Fatta va kul & läskigt hihi..
Fick ialf en fin komplimang av Virre att jag var den snyggaste tjej han skjutsat hahahaha.. "tack sa jag va snällt för det är ju bara mig & min mamma du har skjutsat din knäppskalle".. Fast hade visst lite fel för han sa att "nej har´faktiksr skjutsat en till tyvärr som inte alls är fin"... Så man tackar inte för jag vet vem så jag kan jämföra mig men om jag va snyggast & får jämföra mig själv me mami så måste ja vara het hahah.. För Mami är världesns finaste i mina ögon hihihih... Sådan mor sådan dotter... hahah nej nu skoja jag bara.. Men mami är ialf super vacker för mig hihihi.. Sen är de ju för visso många som säger att vi är lika haha nej nu får jag sluta.. Är så trött det är väl därför jag bara skriver för skrivandets skull....

                               

Var ju som sagt på körskolan idag också.. De va så tråkigt men tycker ialf att det är kul att Nedim är där & pluggar samtidigt.. Han är så snäll & söt när han alltid ska fråga mig om alla frågor hihi.. Men nu e jag alf på gång & pluggar varje dag så jag klarar de där äckliga provet...
Usch idag på körskolan kom det även in en kille som gick på Haga när jag gick där.. Fassli heter han.. & UUUUUSSSSCCCHHHH säger jag bara vad jag äcklar mig av honom.. Vidrigare människa får man leta efter.. Honom skulle man ju inte ens röra med tång... ryser när jag tänker på de skabbet...
Den som rört honm borde ju testa sig 100 gånger om haha.. ne va elak jag e mot honom.. men me don´t like verkligen inte... uschi buschi jag hoppas jag slipper se odågan på helens i framtiden hihih...

Mamma stackaren som fått ögoninflamation.. tycker synd om henne... Började också känna av de idag.. så därför gick jag & la mig en stunt & droppade kamomil te i ögonen... kan säga att de verkligen hjälper.. trot eller ej men de gör de faktikst.. Nu mår jag bättre hihihih...

Måste också säga att jag är glad över att säga att jag kommer få åka till Marsstrand i sommar.. Älskar Marsstrand de e så fint där & jag ska äntligen dit igen.. hhohohoh...

Nu till lite mer tråkigare saker:
Har nu tänkt över saker & ting & verkligen kommit fram till saker vad gäller min framtid..
Detta var lite jobbigt måste jag säga..

Har också haft ett lite små jobbigt samtal med Linus idag--
De va inte så jätte kul..
Kändes lite små stelt i slutet av samtalet men jag hoppas inte du är arg. För visso sa du att du inte va de..


Nu måse jag springa & kolla på Hunting på discovery.. handlar om övernaturliga saker.. as bra..
Imorn blir de sova & luncha med virre på Saltis.. hahaha Café saltis "è de nåt rööj där" som linn frågade mig.. hahaha ööö verkligen inte.. Om man kallar att café med massa buss chafisar & andra arbetare för rööj så bör man nog försöka göra nåt bättra av sitt liv haha...

Ciiaaooo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Marstrand låter riktigt härligt!
Det där med sjukhuset va väl ganska allvarligt då. Men nu skrattar vi mest åt det. Det är ju inget man kan ändra på o det väckte väl en del tankar. Men det är väl bara bra kanske så man fattar hur illa det kunde ha gått...
Haha skulle den värmen komma hit? njaa tror ja inte riktigt på. men det skulle väl va ganska härligt hehe.
Jaha hänt nått eller? Hoppas allt är bra nu i alla fall. Jo marco kom hem till mig så fort han slutat jobbet. Men ja låg o sov så det va bara för honom o krypa ner i sängen o sova han med haha! Så man kan ju säga att det blev en ganska lugnt kväll för oss.
Men ni kommer säkert hitta tid till o träffas. Även om det kanske bara blir över en helg o så. Men det funkar bara man vill (känns som ja sagt det förut haha)
Fan va söt hjälm! Du lär ju va snyggast i den!hihih
Ohh skulle också vilja åka o bada.. får se om ja hinner det i helgen. Marcos farmor fyller år så det skulle va nån överraskningsmiddag hihi. Egentligen skulle ja till eskiltuna för det va nån indonesiskt grej där med dans o grejjer men det har ja ju sett förut o det lär ju komma igen. Plus att mamma lova o filma in det åt mig hehe. Så ja går på middagen ist :)

2007-07-06 @ 08:45:06
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Saris

hihih hjälmen var dö snygg ju! shoei också, det var inte illa eheh :P:D. Hmmm, det var längesen du jag o soppan tog en fika och pratade om ALLT! SAKNAR DET... Ska bli så kul att åka till Norge med dig och hälsa på Sofia.. Jag ringer dig ikväll häjrtat hihi. Förresten, om du vill se bilden på porsches mobil så kolla min blogg. Och vi måste ses så jag kan visa mormor på youtube också hahah.... Just det, jag letade efter bilden på pappas formel ford och jag httade inte den, men jag hittade de där bruna grejerna som man kan hålla mot en lampa, då ser man bilden på formel forden hhihi... Och så hittade jag bilder på hans corvette som han hade när ja var sex bast. hihih. Ska till läkaren nu :S är nervös men jag tror att allt ät ok, men vill inte ta en dum risk...
pussel och kram

2007-07-06 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0