Love mami & papi

Förlåt för att ni inte fick mycket sömn i natt är verkligen ledsen över det...
Jag vet att du mami vill mitt bästa & är så rädd om mig... Älskar dig så mkt..
Huvudsaken är att jag har er två sen spelar resten ingen roll...
Ni har sovit mkt oroligt i natt pga mig.,. det var inte meningen.. Det är bara jag som är så dum så ni också får lida  ersom ni bryr er så mkt om mig...
Men den här gången va det mitt egna fel ialf.... Som en sa till mig att jag var ett dumhuve som bara tänkte på mig själv & ingen annan som ansåg mig finare än alla andra...
Vet att du vart ganska ledsen mami när jag sa de här om mig själv till dig idag... Men jag vet inte det kanske bara va sanningen.. eller?!
Hur som helst är jag grymt ledsen.. har inte heller sovit inatt men de borde inte gått ut över er....
Började nästa gråta på spårvaren hem från vägverket när mamma sa att jag var det finaste hon hade & ville bara mitt bästa så jag fick ta tag i saker nu i mitt liv....
Ville bara srpinga hem då & lägga mig i mamis knä & gråta....
Skulle vilja spola tillbaka tiden nu ända tills jag var 4... Då hade jag inga bekymmer & kunde leka & hoppa i sängen hur mkt jag ville & bara vara glad....
Du borde va nöjd som en sa..... Men Nej jag är inte nöjd.... Långtifrån!


Detta kommer ALDRIG mer hända igen & jag får ändå en nystart i Norge så det kommer att lösa sig & jag slipper bli irriterad på mami & papi när de frågar en del saker...

Älskar er ialf mest av allt i världen...

Kommentarer
Postat av: lajn

pluttis, du har en fin familj.

2007-07-17 @ 18:25:53
Postat av: Jocke

Klara du inte teorin =/

2007-07-17 @ 22:31:18
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0