Liten & rädd

Idag var jag ute & gick en sväng.. när jag gick över bron som är utanför mig ser jag en man stå & hänga över räcket..
De såg lite mysko ut så jag kollade lite.. då tittade han upp på mig & drog fram en kniv i bakfickan & sa va fan kollar du på vill du dö eller & gick mot mig.. herregud vad rädd jag blev.. man såg ju att han var drogpåverkad.. men shit fan gick fort som fan därifårn.. Mitt hjärta gick väl i 220....

En annan sak som gjorde mig lite rädd idag var när jag duscha & kände en knöl..
hmm hatar knölar.. Eftersom jag har i bakhuvudet att det är 50% chans för mig att få cancer nu efter min mamis sjukdom så blir jag extra nojig...
Vet  inte va jag ska göra men tror jg måste träffa en läkare ialf.. Vet ju att de kan förkomma knölar som inte alls är nåt men som sagt jag blir så jävla rädd jämt så fort det är nåt skummt....

Hihih idag var mami världens sötaste..
Vi ska omformatera datan ikväll & då sa jag att jag ville spara min musik & alla bilder & de ville pappa med..
Sen var det mammas tur att säga vad det var hon ville spara.. Då sa hon "Jag vill spara alla mina e-mail adresser"... Hihiih hon är ju inte så datakunnig så det är ju inte så lätt för henne & veta att hennes email alltid finns på hotmail hahah..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Drog han upp en kniv? :O seriöst? =/
hahhaha min föräldrar kan inte heller ett skit, typ pappa har alltid betalat räkningarna på min data sen när han skulle betala dom på min syrrar så trodde han typ att allt låg kvar i datorn som hade me banken o göra. Och att addressen skulle finnas på favoriter för att den ligger där på min. hehehe ;)

2007-07-24 @ 17:00:21
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

Saknar dig... ses snart hihi pusssis

2007-07-25 @ 11:45:28
Postat av: Emelie

jaha okej vad tråkigt. Men kanske bra att nu inte kommer ses då..(?) men rädde ni ut allt eller?
Va? varför gjorde hon så? Jo ja va ganska bra vän med henne ett tag. Nu snackar ja knappt med henne längre. Men riktigt dålig stil av henne. Förstår ju att du blir sur... ja hatar med sånt ju haha.,.
Aww va mysigt.. Jag och marco vill också åka någonstan ensamma innan sommaren är slut men vi har inte kommit på vart hehe... Jo va ju i sthlm med päronen okom hem nu (ja körde haha).. va o shoppa lite med mamma. Vi hade så jääävla ont i fötterna när vi kom hem haha. hittade så jävla slygga skor från eckõ va bara tvuuungen o ha dom hihi.. men nu ska vi käka lunch o hämta marco sen åker vi till västervik :) Det ska bli skithärligt.
Vi måste ju se till o ses innan vi sticker från den här stan! haha. ha det så bra nu.. puss

2007-07-25 @ 14:13:57
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0