Jävla människor..

Idag på jobbet kom det fram en utlänsk familj & skulle betala.. Vi har ialf en gratis väska som vi skickar med kunderna.. Observera 1 VÄSKA.. Ialf så frågade dottern om jag kunde ge både en blå & rosa väska.. jag som är snäll sa visst ka ni få de..

När de hade batalat två tröjer & ettpar mjukisbyxor så sa systern får man inte väska med skcikad..
Jag bara öööh har ju redan skickat med er två väskor.. Då sa hon aa men de e ju present.. Så jag sa aa men då får ni väl ge nån utan de två väskorna som jag skickade med för jag få egentligen bara ge en..
Ändå skulle hon tjaffsa.. så till slut fick hon en äcklig hos väska..
Asså dessa jävla fitt människor går mig på nerverska va nästan nära på att säga utlänningshora till henne.. De hade nog inte slutat bra så de va tur att jag höll tyst.. Jag har inget emot utlänska bara så att det inte missuppfattades..
Blir bara så arg eftersom de redan fått två saker gratis & tror att allt ska vara gratis + att de frågade om de kunde få pins gratis också eftersom de hade fått de en annan gång med då sa jag de aa men nu har nu fårr 3 VÄSKOR gratis så n får inte mer nu.....
HAAAAAAAAATTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Dom kommer ju sälja dom på 1 marknad eller nått liknande kan jag ju lova. Dom stopa säkert lite kläder under yterkläderna också. haha.
Förra veckan åkte ju 3 Zigenar familjer ditt på willys i stan. dom hade ju 3 skåpbilar tror jag att det var så åkte dom runt i hela sverige och snodde kött från butikerna.
JÄVLA IDIOTER.
aja haha =) vart är det du jobbar då?

2007-07-12 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0