Hmm

Fick en rätt rolig kommentar idag..
För de första struntar jag i vad ni tycker om mig...Man kan inte gilla alla så är de bara..
För det andra så vet inte ni inte nåt om mitt liv eller känner inte mig...
För det tredje så kan man ju stå för vem man är istället för att vara anonym...

Som sagt så skiter jag fullständigt i Vad en del tycker om mig.... Dom är inte mina vänner så I don´t care...
Men de jag tycker är skummt är att man måste läsa igenom alla mina bloggar & kolla vad jag fått för kommentarer & sen sitta & läsa vad jag skrivit för kommentarer till folk..

Men men en del kanske tycker sånt är underhållande jag själv skulle väl direkt inte orka sitta & kolla igenom rad för rad...

Låt mig va nu istället & ta vara på era egna liv istället för mitt tack!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Fattar inte heller hur folk orkar =/ Saken är att dom typ är avensjuka (Stavarn) och inte har några vänner och måste därför skriva skit om andra.

2007-07-16 @ 19:18:59
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0