Helgen

Måste säga att denna helg var välbehövd..
Mamma & pappa har varit på landet så jag har fått tid för mig själv & fått sova ut..
I fredags grillade jag virre niklas & sarah.. De va riktigt kulga.. Jag & sa satt & kollade in youtube & hade riktigt kul..

I lördag var jag ute.. Förfest hos hanna sen en snabbis på cromwell & sen till hugo där mina bröder va.. sjuuukt kul..
Blev bara irriterad på en tjej på cromwell som satt & kollade på mig hela tiden.. Hon gick i min gym & friskvård & även i virres klass.. sen när hon kom fram till oss log hon as mkt mot mig.. från att ha gett mig blickar till att le mot mig..
Hade lust & vara riktigt töntigt & säga va fan ler du åt din fula fan men behärskade mig.. Men me don´t like her by the why....

Har kommot fram till att jag gillar hugo ialf.. Tyckte de va vädligt kul att umgås med mina bröder.. andy som vanligt raggade på nån tjej som va riktigt skön & danne  hade nån jobbig 88a efter sig som hette moa hihi..
Danne & andy satt även med en kille som sa att han ville vara dannes lillebror & hans systers pojkvän alltså jag hahahahahahha... han va nån 89a som hade provspelat i haga hihihii.. han va rätt dragen så tog allt han sa med en nypa salt.. även hans sikter han skrivit till mig tog jag med en nypa salt hihihi..
Efter en flaska martini några cider & corona & capten morgan shott så gick jag hem & mådder otroligt bra på söndagen..
På kvällen va jag på utebio.. riktigt kul.. du är verkligen så rolig sarah gummsan... me love u...
Efter att ha åkt hem med sarah va de bara att sova.. somnade direkt hihihihih...
snart ska jag jobba också usch va tråkigt......
hoppas det inte regnar på mig när jag ska gå...

Föresten måste berätta om en gullig sak.. mamma påstod att jag slavat bort våran bilnyckel..igår hittade hoi tvättmaskinen efter några dagar hihihihihihihi..

     

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan. Jo jag hade kul faktiskt. Men man va ju helt utmattad varje kväll haha. Vad har hänt då? haha vem va tjejen från haga?? låter som du haft en bra helg iaf. ska snart iväg till sthlm o sen västervik.. blir borta en vecka.. ahh va skönt det ska bli hihi

2007-07-23 @ 16:29:12
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0