grymm stil = jag =)

Måste bara skryta om mina coola kläder jag köpte mig idag på carlings.. En stooor t-shirt med nåt tryck på & ett par chackrutiga tights.. aaas coolt... Sanna hjälpte även till & hitta.. Vi är föööör grymma vi två.. Älskar coola saker...
Det klädesplagg jag hatar mest e de "söta" klänningar som har sidanband med en liten rusett precis under brösten.. den klänningen ser ut som "mammas lilla flicka klänning".. Gillar inte söta oskyldiga kläder.. Sen tycker jag dock inte tjejer somköär sig för utmanande heller för den delen.. Som ser billiga ut.. I hate that... Såg en tjej en gång som hade röd kort klänning med svarta stövlar.... VARNING!
Så bara för att jag säger att jag inte gillar den oskyldiga stilen så menar jag inte att jag gillar den lättklädda billiga varianten heller hahaha.. Men den rockiga & baggi varianten gillar jag maaaasssaaaaaaaa.....
 Sov sött alla mina små raringar..
Om Sofia ser detta vill jag bara säga att jag saknar dig som bara den.. Ett leedne från dig skulle få mig super glad nu.. Ses snart i Norge pluttan =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

As snygga kläder ju! Vi kommer röjja mest på otten idag du darliiing !

2007-07-06 @ 11:47:59
Postat av: Sanna

As snygga kläder ju! Idag är det du och jag som ska röjja på otten darliiing !

2007-07-06 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0