Funderar lite...

Fick höra av en prson en gång att om man lär känna en ny människa & börjar umgås är det självklart att den är intresserad..
Jag är en sånt som måste få det berättat för mig av personen att den är intresserad.. Men jag fick ialf höra att det va klart den va de för annars skulle den inte vilja umgås & se film m.m...
Min fundering är nu om det gäller båda könen.. alltså om en kille & en tjej börjar umgås & de inte känt varandra tidigare & börjar umgås själva & killen inte är intresserad så är tjejen det..
Det måste ju vara lika tycker ialf jag.. men jag vet inte kan ha fel...


Skönt med sol idag ialf.. såg att det var 23 grader på den stora tempen som man ser från mitt fönster.. Ska laga mat nu & sen gå ut & sätta mig på balkongen innan jag ska börja jobba...

Ciiaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0