Cause I can't make you love... And I will give up this fight

Det Knasar Ganska Ofta Där Jag Stället Min Fot
När Jag Möts Av Din Blick Om Jag Kunde Stå Emot

Kan Vi Möta Motgång, Stötta Varann
Om Du Känner Dig Ensam Här Sträck Mig Din Hand

För Jag Ska Finnas Vid Din Sida Om Du Finns Vid Min
Kan Det Blir Något Seriöst Utan Nåt Rim

Sitter Ensam I Mörkter Har Försökt Och Nå Dig Idag
Ring Hem Och Din Mobil Men Jag Fick Inget Svar

Jag Saknar Dig Så Kan Du Ringa Min Lur
Kan Du Komma Till Mig Så Jag Får Smeka Din Hud

Minns Första Kyssen Då Jag Smekte Ditt Hår
Kan Du Komma Till Mig Fan Jag Saknar Dig Så

För Allt Dumt Jag Gjort Jag Säger Förlåt
Utan Dig I Mitt Liv Vad Hade Jag Varit Då

Jag Älskar Dig Så Jag Vill Höra Dig Komma
Smeka Din Rygg Ända Tills Att Du Somnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0