Bio

Nu är jag hemma efter att ha varit på bio med niklas & sarah.. hihi sarah är så rolig.. skrattar alltid när jag är med henne för hon har en så rolig humor som passar mig..
Fick skjuts hem av henne på cykeln sen efter.. Måste säga att hon ären hejjare på cykel haha.. En gång skjutsade hon mig på cykeln i en uppförsbacke & gav sig fan på att inte stanna.. Tappra kvinna!
B.T.W så såg du ut som fantomen när du cyklade med din luva hahah min lilla sötnöt....
Vill ses snaaart igen.. I Augusti ska du & jag hälsa på våran grekiska gudinna sofia haha.. Kommer bli så kul..
Ska nog ta & plugga lite teori nu.. mmmmmm va kul de ska bli.... de bara spritter av glädje i kroppen på mig när jag hör ordet plugga t-e-o-r-i.. hahahhaha va kul........................................................not..
är fortfarande irre på den utländska familjen.. fick höra av jocke att de va nån zigenar familj som blivit stoppade efter att ha snott på willys.. de hade tydligen åkt i 3 skåpbilar..
Vart är samhället påväg? Nudlar är inte så dyrt så de har de väl änså råd med?? Nee usch va jag lät elak nu.. ge dem mera bidrag.. nej nu va jag ironisk.. ne bäst & sluta för jag låter ju nästan som en hitler jugen eller va de heter hahahahahahaha...


Kommentarer
Postat av: Jocke

Bättre att bara skcika hem dom om dom begår nått brott. Och inte ta in några nya, då skulle ju fan nästa 90 % vara borta på en månad me tanke på att dom snor nått varje dag. Säger inte att alla är så men mångaaaaaaa.
Fan tar dom in flera för? Fattar inte vad migrationsverket
håller på med:O ;P
haha låter det rasitiskt eller? ;O ;)

2007-07-13 @ 16:23:47
Postat av: Jocke

Blev inte min kommentar här godkänd eller? :O

2007-07-14 @ 15:28:03
Postat av: Jocke

hm är det du eller ägarna som godkänner? :O =)

2007-07-14 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0