Äntligen fredag...........

IFK var ju katastrof igår måste jag säga.. Fattar inte hur de kan vara bra en halvlek & sen bara ap kassa i den 2a...

Hade ialf trevligt på trädgårn med Sanna & Arkler... Tycker han verkar vara en bra & snäll kille.. En bra kille för Sanna....

Började ju som sagt gråta när jag lästa Sannas inlägg till mig på hennes blogg.. Du är verkligen en ängel gumman..
Kommer sakna dig sjukt mkt i Norge.. Men så fort det är nåt som inte är 100 med dig kommer jag komma hem & atötta dig & de vet jag nog att du vet innerst inne... Det är ju inte så att jag kommer vara borta föralltid..
Men som du skrev så är ju Norge bäst för mig.. Efter ALLT så är nog Norge det bästa jag kan göra.. Komma bort & börja på en ny kula.. & när jag kommer hem till jul så kommer jag vara lyckligare än någonsin gumman.. Även om jag kan verka super glad nu för tiden så är jag inte det innerst inne & det tror jag du vet också... Vistt jag är som gladast när jag är med dig & får skratta av mig för ett gott skratt förlänge rju livet.. & efter allt jobbigt som varit å trodde jag nästan att mitt liv skulle bli kort för det var inte mkt skratt då inte...
Men jag kommer alltid höra av mig när jag kommer hem & du får gärna spara några utgångar till mig så vi kan gå ut & dansa av oss som vi brukar eller vara hänga på hugo eller trädgorn..
Kommer sakna släktträffarna som bara den =(... Men På Jul är jag garanterat med,,, & jag kommer även vara hemma när du fyller 19 gumman.. Det är ialf det viktigaste för mig att jag är hemma då fast inte 19 är något spec att fylla...
Men som sagt & efter Thailand så komem rjag komma hem starkare än aldirg förr gumman & så kommer allt vara bra.. Känner det på mig... & detfinns alltid en plats för dig om du vill hälsa på i Norge något som jag hoppas att du kommer göra....
S va inte ledsen för att jag åker för jag kommer alltid finnas för dig ändå även om Norge är långt bort..
Love U 2 day 2 Morrow And Forever!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhhh gumman <3

2007-07-27 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0