Andy Pandy

Han e så grymt störd ibland så man får ont i magen,så mkt skrattar man hihih..
Idag när jag kom hem från jobbat var han här för att hämta vin för han ska också ut idag.. så jag hoppas jag träffar honom ute..
Ialf så va de så att han va i Sthlm igår för att gå på någon dejt med nån Sara...
Hur som helst så frågade jag hur det gick & visst hade de gått bra..
Så jag sa va tidigt du är hemma...
Då sa han en typisk Andy kommentar:
Andy: Jo jag vet att jag är det..

Jag: men varför är du det var det inget kul eller?

Andy: Jo & jag satt på henne igår också..

Jag: ok va störd du är.

Andy: Jag satt på henne igår & tidigt i morse sen va det inte kul längre så jag åkte hem med ett tidigt tåg.. Så idag ska jag ut & sätta på någon annan..

Asså ibland är han fööör störd..... Hahahaha knäppis... Hur som helst hoppas jag vi ses ute för du är så flumm som den fuller kaja som du faktikst brukar bli hahaha..
& Dessutom va de ett skönt gäng med frasse brorsan danne & co...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej tjejen.. allt bra med dig?

2007-07-22 @ 16:03:53
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0