ÄÄÄÄÄNNNTTTLLIIIGGEEEENNN!!!!!

Igår köpte jag ett till mobil & fixade ett till abonnemang.. Eftersom telenor suger & e fitt dyrt va jag tvungen att fixa ett till..
Gav mitt nya nummer till en del som jag anser vara vettiga människor haha..
Ilaf har jusom sagt kvar min förra mobil & mitt gamla nummer också..

Virre va med mig till Telia butiken & fixade så allt blev så bra som möjligt så tack så mkt.. Dock är han lte avis på min mobil nu eftersom den har coola lampor som blinkar haha de har inte din virre pirre....


Igår fick jag även ÄNTLIGEN min favorit låt som jag letat efter så länge.. Nämligen VerbaliZe feat Showdizz, Fakktup, Leila - Starka ihop... ÄÄÄNNNTTLLIIGEN..
ÄLSKAR den låter så grymt mkt.. finare låt får man leta efter.. Så jag & virre satt & lyssnade lite på den igår efter jag alltid smsat virre & sagt att han ska slå på eats fm när den låten kommer på för jag tycker som sagt den e så fin & tror att han gillar den med.. & visst gjorde han de så nu har vi båda de låten på mobilen hahahaha..
ÄNTLIGEN har jag den på min mobill. & självklart vart de den som blev minn ringsignal nörd som jag e hahahahaha.

"Du & Jag Föralltid Bara Vi Två, Du & Jag Mot Världen Kommer Du Ihåg.. Starka Ihop För Vi Älskar Varandra"
Fan va fin låten är då =)....

Nu är jag sååå glad hihihihi...
Så Tack till Virres syster Sara som fixa låten till mig..
& tack Virre för att du va snäll & hjälpte mig med vad jag skulle ha i Teliabutiken för jag fatta 0 hihi..
Måste säga att jag blev sjukt nöjd igår IGEN när ja klippte Virre.. Riktigt läcker frill..


image227


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0