3 is a magic number.................NOT

Idag har jag äntligen fått träffa Sarah.. du är så rolig min solstråle....
Vi va & solade hhihi.. så skänt tror jag somnade där inne... jag vaknade ialf så borde ha somnat hahaha...
När jag kom hem såg jag hade jagg ån där sexig halvmåne efter solningen.. Usch så osexigt de e hahahaha...

Hur som helst så sa sarah till mig att hon verkligen inte gillade 3...
Så hon sa en rätt klatchig sak....: Jag säger bara 3 saker...... SKAFFA ALDRIG 3... hihi sötnos..
Love u smulan...
Bäst att hoppa in i duschen kl är ju nu 17.53 & jag ska hinna duscha & fixa till mig innan IFK 20.15.. sen ska ag & sannis pannis till trädgårn & snacka massa skiit.. hihi.. har glömt & berätta en störd sak för dig som jag måste berätta.. kan väl säga att de e en gammal favorit i repris som jag ska berätta om men med en lite nyare tatch hihiihi....

Måste även säga att en del är verkligen osmidiga.... jag & sanna va på stan & gick förbi några tjejer.. så ser vi att den ena säger nåt till de andra två tjejerna & ALLA vände sig om & kollade... hmmmmmm diskret???? Ne jag det skulle jag faktikst inte vilja kalla det....

Bye bye then.....


Kommentarer
Postat av: Jocke

haha yeah ;) Helt ärligt nu , innan alla på jobbet börja snack a om att han skulle ditt hade jag aldrig hört talats om hans namn :O ;P Plus att ja hatar rapp för det är väl de han håller på me va? =)
Eller okej 1 bra rap låt - Mange schmidt - GIFTIG ;P
Spelar IFK idag? :O

2007-07-26 @ 18:20:18
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0