.............

jag saknar vissa tider, tiderna med dig
jag trampade av vid gränsen
ditt hjärta fångade mig
men jag sumpade chansen
och gick till nått annat
men fick jag chansen nu, skulle jag bett dig o stannat
du va som en ängel, skapad för din tid
du fanns där o vakade över mitt liv
men nu är den tiden förbi
o kunde jag spola tillbaka tiden skulle det alltid vara vi
minnen väx, men jag får drömma
du och jag, tiden den kommer jag aldrig o glömma
du kom in
blev en del av mitt liv
tiden då det bara va vi
den är förbi
när allt man älskar, det försvinner
dagar, timmar o bortglömda minnen
frågar du mig nu så ska jag berätta
du är den borttappade biten i mitt hjärta

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Harry potter KNÄCKTE!! :D:D.... LAzerdoome på fredaaag!!! (om jag jobbar kväll, hoppassss!!!) Jag VET att ditt teoriprov kommer gå alldeles utmärkt... HAha aaa det enda man kan göra är att skratta... Hans kompisar är fan mer besatta av dig än vad linus själv är... Heelst sjukt... NEJ; tack för att DU finns! Tacka dina föräldrar att de gjorde dig och gjorde dig till en sån underbar person... HIHIH allt för dig gumman =)... Inte jag heller :D... Kanske ska springa nu för jag hinner inte imorgon kom jag på... Ps... All min bruna färg är BORTA... Jag hatar att jobba på dagarna, all min färg har förtvinat och jag är vit som en krita... ihiihihi hörs snart!! PUSS

2007-07-16 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0