19/5-07

Igår var de ju Leche =)... Eller "Mini Leche" som de så fint kallades för att fira in sommaren.. Sen tycker ju jag personligen att de inte varit någon vidare sommar.. Men men...

På tisdag måste jag nog gå & lägga min sviiin tidigt eftersom jag kl 05.00 ska bege mig till Falun.... KUL!
Hur ska jag orka upp....

Har tänkt lite efter en incident som hände igår..
Bara för att man hatar en person så innerligt så behöver man väl inte säga till sina kompisar att lägga sig i???
Men jag vet inte....


Har tänkt på en annan sak också...
Kom in tre tjejer igår på mitt jobb.. De kanske högst va 13 år..
En utav tjejerna satt i rullstol...
Tyckte så synd om henne men de tre hade lika kul för de.. De två tjejenra skjutsade runt på henne & hjälpte henne & prova kläder & massa saker.. De va så söta..
De måste vara riktigt vänskap =)...
Ne måste bege mig till jobbet nu.....

OOOO NOOOOOOOOO NOW I HAVE BF hihihihihihihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0