18/7-07

Igår gick jag & la mig ganska tidigt.. Rätt skönt måste jag säga..
Hade ett mycket seriöst samtal med mami igår också... Kändes rätt bra men samtdigt jobbigt.. Hon sa att hon ville prata.. jag som vanligt sa "måste vi jag vill inte".. Men hon gav sig inte & sa bara " joo nathalie det här måste vi faktikst prata om"..
Fick även ett sms från Daniel (bror min) & jag vet att det du skrev stämmer...
Ialf va de rätt skönt & är glad att jag har en sån familj som jag faktikst har..
Var som sagt inte på humör igår... men jag avslutade ialf kvällen men en rolig film "Withe Chicks" aaaas kul film.. I Love That Movie!!!

I´m Soo Fucking Pist! hahahahahahahahahaha

Kanske borde äta frulle nu men är inte spec hungrig.. Har ialf fått i min förbränningsbruset & glutaminet så borde nog äta nåt ialf..
Nuska jag se galoure hahahahahaha Nööörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0