Vilken dag

Har nu varit hemma i en timme sen jag slutade jobbet.. Har hunnit med bonde söker fru hihi.. Det är rätt kul att se man samtidigt pinsammt när man ser en del pinsamma saker..
Voisst de va skönt att jobba idag & tänka på annat.. men så fort man hade tid över att göra fint eller nåt annat då man stod själv så började känslorna svika en..
Lyckades dock vara stark hela dagen.. Men nu är jag nåt fruktansvärt psykist utmattad..
När jag kom hem så va de mysigt med massa ljus som alltid.. Mmai älskar ljus så hon har alltid 1000 ljus tända isätllet för lampor..
Allt känndes väl rätt normalt till en början...
ända tills jag märkte att papi inte var som han brukade..
Han har nämligen kommir hem idag efter två arbetsdagar borta.. Alltså har inte han träffat mami sen svaret kom..
Han har tagit de vädligt hårt denna gång.. Han ärinte heller van..
Tycker så himla synd om honom..
Tänk de har varit ett par sen mami var 12 & papi 14.. så han om någon känner ju mami...


Har nu tagit ett litet uppehåll i mitt skrivande eftersom mai kom in hör 6 sa ett par saker som gjorde att allting brast för mig...
försåtr inte hur jag ska klara av de här....
Har tjutit nu i en timme & de känns ändå inte bra...
Hur ska jag vara stark när mami kommer in & gråter?
Förlåt att jag skirver så dystert nu för tiden men de har sin orsaker...
De som läser får läsa & de som täker "vilken nörd" varsegod & tyck de, ni behöver inte läsa..

Nej nu måste jag gå & fixa de svarta sträcken i mitt ansikte...

Kommentarer
Postat av: Elin

heej! har läst dina inlägge och hela tiden funderat på om ja ska skriva så nu gör jag det. Jag förstår att du har det jätte jobbigt min pappa är också sjuk och det är en kamp varje dag. Vet att jag inte känner dig särskilt bra men jag ville bara säga att jag förstår hur det känns och jag bryr mig och tänker på din situation puss Elin

2007-12-06 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0