Vad har hänt med dig?

Förstår inte... Älskar dig så sjukt mkt men du verkar inte alls vara den personen jag egentligen känner...
De va länge sen jag såg dig glad & när jag hörde dig skratta senaste de skratt du har som kommer direkt från hjärtat ska vi inte ens tala om hur länge sen de va..
Förstår inte varför det blivit såhär.
Du verkar gå omkring & vara sur & tänka på saker.. Som om du är i din egna lilla gråa värld....
Vart har de goa teamet du & jag va tagit vägen????
Vet inte ens vad jag ska göra...
Vet inte ens om man ska höra av sig... Du har inte hört av dig på länge så de kanske är så att du vill vara för dig själv..
Antagligen har du kommit in i någon ond cirkel just nu.. & det är ju jävligt jobbigt för jag har själv varit där, men jag kan lova att de e just i de stunderna man behöver sina nära & kära som mest....
Hur skulle jag annars klarat min sommar om inte Sarah funnits där för mig HELA sommaren...
Jag hoppas du snart går tillbaka till riktiga jag för jag saknar den personen nåt fruktansvärt.. 

****************************************************************************************************************************

Den 16 Feb kommer KENT till Norrköping..
Trodde jg skulel gå med Sanna men hon har fått biljetter till cloetta center..
Synd för mig..
Men de löser sig vet ju trots allt andra som vill gå.. Nån som vill följa med säg till hehe..




För övrigt hur är det då med mig????
Är väldigt glad just nu... Men kan säga att de va tills NU..
Andy ringde för ett tag sen & sa att han skulle sova hemma i natt igen & att han ville att de skulle vara jag han & mami hemma idag för mamma skulle vara på sjukhuset idag 13.30 & få sitt svart från ögonoperationen..
Jag vart ju sjukt nervös på en gång..
De hade ringt henne igår & sagt att hon skulle komma idag..
När de vill att en sa komma så snabbt så bådar de inte gott har jag fått för mig...
De får INTE hända nåt....
Dags att förbereda sig på vad som sägs ikväll då =(


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag går gärna med dig i Norrköping om du vill, var bara det att madde hade bokat en biljett åt mig. Men som sagt jag går gärna här med, men då måste vi skynda oss och boka biljetter för dom släppte bara nåt på 3000.. Puss gumman

2007-12-04 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0