Vad har då denna vecka att bjuda på??

Jo de ska jag få be att tala om.. hehe.. Det ska jobbas.. På tisdag eller kanske lördag blir de IKEA.. Jag hoppas på de ialf.. Torsdag blir de 50 cent.. Ska bli kul.. Jag hoppas få se nummer 4 göra sina rapp rörelser han brukar gör när han sjunger till "barn av 80 talet" hahaha.. "jag ska göra en låt som jag ska lägga ut på arena" va vad han sa senast... hahahaha yeeaaahhh right hihi....
Fredag är de idol finalen.. Amanda & Marie.. YOHOOO! Äntligen är Andreas borta.. hade velat se Christoffer i Final.. Istället för Marie då..
En rolig sak jag tänkte på när de sa Amandas namn va att när idol började & nr de först gick in i de där rummet där juryn satt & skulle bestämma om de hde gått till Sthlm eller inte så sa min papi såhär när Amanda sjöng "Jag kan sätta vad som helst på att hon går till finalen & kanske vinner hela skiten"... JÄVLIGT bra gissar papi.. hahahah... Amanda e ju då han idol hehe.. & jag hoppas verkligen hon tar hem detta... Så jävla grym e hon...

Igår va ju då den lilla familjen på kids hihi... Köpte sängkläder........för 950 spänn.. Hallå va e de här.. Ett lakan för 469.. Sen NÄR kostade lakan de?? Måste bara göra er uppmärksamma på att 950 kr va då efter de hade dragit 30 & 50%. hahaha de e sjukt va de ksotar mkt med sänhkläder... Blev ialf två sett & två lakan & två kuddlakan eller va de heter haha.. Vuxet hehe....
Sen bar de av till Rusta för att köpa 50kr paketen till lilljulen hehe.. Rusta Kids Em möbler... Måste säga att de va stort hehehe..
Nu ska jag bädde min säng & sen bär de av till jobbet.. Början halv 11 men vill köpa de käde rjag lagt undan hihi...
Undra om jag kommer få höra den berömda kommentaren "Va fint, men du sparar väl också?" Den e ja van vid hehe.. men lugn.. Jag sparar för fullt.. Har ju 50% där jag jobbar så, så dyrt blir de inte hehe..

Pusss alla & ha en trevlig måndag i de gråa regiga 3 dec vädret..

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

örngott heter det :) hihi
hahah my gosh va dyrt! ja hade nog aldrig det 500 spänn för ett lakan haha. Man måste sova som en stock på det i guess
Jag har inga planer på vad som händer då. Vi funderade på att hyra nån lokal. själv?
puss

2007-12-03 @ 11:12:32
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sarah

Hej gumman. Saknar dig med, något sjuukt.. Jag e lite iriiterad just nu. men det kan vi ta när vi hörs... =|... Pusss älskar diii

2007-12-03 @ 23:23:47
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Anonym

du är skiiitsöt och har världens grymmaste stil! vart köper du dina kläder undrar jag :)

2007-12-24 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0