vad gör jag uppe såhär tidigt???

De kan man verkligen undra.. Men men måste ju när man ska jobba kl 9.. orkar inte men slutar ialfkl 18 så då tänkte jag först gå & träna.. Men sen tänkte jag att de orkar jag inte vill bara hem & sova & se bonde söker fru.. De ska väl ut & resa med deras nya partners hahaha...

Igår va min dag fullspeckad med saker..
Var på badhuset kl 8 (fast jag var ledig) &simmade.. hoho JAG simmade hihi..
Var där med mami som är där VARJE dag.. Kan ju säga såhär att hon har varit där från mån till fre i nu 30 år & har simmat 80 längder ända sen dess.. alltså 2000m.. På ett år gott folk har hon simmat fram & tillbaka till Skåne hahaha.. sjukt! Duktig e du mamii...
Efter simmningen gick vi & badade bubbel, satt i ångbastun & sen sedan den vanliga bastun & sist men inte mins badade vi i de iskalla vattnet.. så skönt de va..

Efter de bar de av till stan där mami & jag köpte lite julklappar...
Träffade sedan min bror Daniel som var laddad inför kvällen eftersom de berömda bandet (ialf bland kompiskretsen) Like A Dog hade spelning på hugo...
Han värmde upp med lite julbord.. Känner mig alltid så himla feettyyy när jag ätit de..

Sen bar det av till stan igen där jag träffade in darling Sofia =)...
Hon köpte två färger eftersom hon skulle fix till håret (ovanlgt att lilla sofia köper hårfärg hahah not)
Sedan blev de att sitta & mysa & snacka lite skit ed en fika..

Kvällen bjöd på Papa Grappa med jobbet.. Hahaha blev nog lite mkt vin..
Jag höll dock på att smälla av när en viss person inte hade något annan att prata om en jobb.. jobb joBB JOBB....
Jag som tänkte att de skulle bli så skönt att träffa alla utan att prata massa jobb.. Men så blev dock inte fallat eftersom de va de ända denna person hade på hjärtat...
Så när Amela frågade jaha men vad ska du göra till jul då kollade han bara på henne & svrade imte ens på hennes fråga.. Utan sa då istället " den 26 har vi ialf öppet" så jag & Tina kollade bara på varanra & garvade för vi båda var ju GANSKA trötta på karl..
Blev ialf super trevligt så var hemma vid halv 1.... Dock var mitt samtal påväg heminte de roligaste jag varit med om så var lite små sur när jag gick & la mig, men när jag vaknade i morste var  jag super glad eftersom min snuffe Sotis låg & kurrade vid migså ville verkligen inte gå upp..

Men men pikten kallar så de e bara att lyfta på mitt feta ass & springa & fixa till sig....


image463
Tack för en trevlig kväll igår =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vart har du köpt den där kjolen?
Sjukligt snygg !

2007-12-16 @ 13:31:49
URL: http://ribecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0