Stackars lilla Sotis

Idag har jag jobbat & de gick ju betydligt bättre än i fredags.. Iof va de bara 4 h..
Bra att jag roade idag eftersom de e OB 100%...

Igår hände en liten olycka här hemma när vi satt & åt mat...
Sotis var som vanligt vid matbordet & tiggde.. Hon älskar ju kött & kyckling...
Hon satt på soffans ryggstöd & kollade på oss andra..
Helt plötsligt får hon ett CP ryck som inte va av denna värld & de börjar lukta riktogt brännt..
Så vi kollade runt hemma bland alla 100000 ljus mami had tänt.. Men Inget hade brjat brinna så vi undrade vad de va som började lukta så bränt..
Eftersom Sotis bara sprang ivg så vva vungen att leta rätt på henne..
Hon låg då under mamis & papis säng & gissa vad.. de va hon som luktade bränt..
Mami har en stoor ljustake bakom soffan som Sotis hade lagt svansen i..
Alltså brännde hon bort en del av sin flyffifa päls.. som tur va brännde hon inte svansen utan brännde "bara" bort lite av sin päls..
Min lilla kisse miss.. Va tvungen att pussa på henne massa sen..

Har även idag tänk på en kommentar som Linus sa till mig som jag tyckte va massa fin & som jag nu i efterhand blivit ganska rörd av.. För de visar verkligen hur mån han verkligen e..
"Du behöver inte berätta vad det är, men det syns så väl att du är ledsen. Låt mig få trösta dig istället för att du ska stänga mig ute. Du får gråta hos mig"
Borde nog lyssna på de med tankte på hur jag mår jsut nu & med tankte på hur instängd jag faktikst varit..
Är verkligen glad för att jag har dig vid min sida & vet att du alltid ställer upp.... BÄSTASTE

Tack & hej det var allt från mej

Kommentarer
Postat av: jockis

ja skämdes ihjäl :S haha fan då ;D

2007-12-16 @ 18:57:52
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0