Snart nyår...

.. Alltså har min fråga till mig själv varit: Hur har mitt år 2007 sett ut?

Svar på min fråga: K A T A S T R O F..

Stormigt, ap dåligt, kefft, åt helvete är bara några få lindriga ord som kan beskriva mitt år.. Mitt liv  för ett halvår sen ska vi inte ens gå in på...Visst har mina sista månader varit de lyckligaste i mitt liv.. Något jag är så otroligt glad över, alltså kommer 2008 bli ett underbart år..

Dock fick mami sitt besked nu i slutet av året & de suger...

Men nu var det MITT år jag menade & inte min familjs....

Har en del låtar som kan sumera mitt år ganska bra....
Orkar dock inte med hela året men mitt halvår ska ni få ta del av...


(Hur började allt??)

Confused, not anymore
I mean at one point I thought I was wrong
But you see he lied, he cheated,
he betrayed me, then he left
But I won't hurt anymore
Cause now all my pain is gone
So long.



If you would only treat me right
I'd stay here by your side
But I am down to my last cry
So I'm leaving you goodbye
You turned away from opportunities
To sit and talk things through
But now when I'm saying I'm leaving you
You have so much to prove



(sommras)

Hej jag heter Nathalie, mitt liv är som ditt
vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt
lovar o inte håller det, som driver mig finns där
jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min sfärd
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, då kommer tåren
för jag har ingen aning vafan jag håller på med

(slutet av Juli början på Augusti)

And I hate how much I love you boy
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can't let you go
And I hate that I love you so..

Baby, I Don´t want you to go!
I love you so!
More then you will ever know!
Latly I only made you cry, but don´t you say goodbye!

(augusti & jag slutade nästan hoppas)


So long to all my pain
Goodnight to my heartache
Goodbye sorrow
I wont cry no more
I'm leaving tomorrow

(slutet av Augusti & hoppet kanske finns)


jag kommer springa in i väggen o ba ramla itu
innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag
bränt
går 12-stegs programmet, dom o alla ja kännt
brukar va svartsjuk som , men de va värre då
när du lämna mig ibland blev hela världen grå
jag vet knappt va som e bra med
mig
varför
du kämpar på o ba vill va med mig

(Jag fick en chans)

Don't tell me its not worth trying for
You can't tell me its not worth dying for
You know its true
everything I do, I do it for you

(augusti & hela min framtid)

Look into my eyes
You will see, what you mean to me
Search your heart, search your soul
When you find me there you'll search no more

Look into your heart, you will find
There is nothing there to hide
Take me as I am, take my life
I would give it all
, I would sacrifice

There is no love, like your love
And no other, could give me more love
There's nowhere, unless you're there
All the time, all the way


Detta var alltså en liten sumering på mitt liv under ett halv år.. Är nu världens lyckligaste tjej & de kan ingen ta ifrån mig.. Mitt 2008kommer bli underbart & alla andra år också för den delen så länge jag har min älskling hos mig..

You know its true
Everything I do
I do it for you

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej min söta solros :) Det är bra att du ser det goda i allt. Du vänder dig mot solen precis som solrosen :). Vill du se guldkompassen på bio? Älskar dig gumman puss...

2007-12-20 @ 01:19:45
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jockis

hehe eller hur ja tycker också det är skit bra =)
och 7-0 absolut :D
aha okej men det går väl bra att fira jul utan Sanna också haha ::D na men kan förstå att det blir roligare då :)
Okej men vi får hoppas att allt blir bra :)
Jag vet inte men liksom kolla typ ner i marken sen när jag kolla upp stog ni där, typ viste inte vad jag skulle göra hahaha :S ;D
haha är det så illa på damavdelningen :O :D

haha aa jobbar som fan nu, aa dubbelpass kan man säga ja ;)
ja eller hur roligare när hon jobbar :)
Okej m,ycket duktigt Nathalie att du äter frukost :)
Men hur jobbar du nudå? 5 dar i veckan eller?
ha det så bra du också, pussarokramar och sov gott, dags för mig att sova nu alltså :P till dig får jag väl säga godmorgon! haha ::D
puss

2007-12-20 @ 07:54:12
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej tjejen.. kommer hem imorn kväll. Blir väl att ta en runda på stan på lördag o se vad som är nytt hihi. Spännande! Jobbar du i helgen? hör av dig om du vill hitta på något :) sköt om dig puss puss

2007-12-20 @ 16:13:13
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

GOD JUL SNYGGING :)

2007-12-23 @ 17:31:56
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Picce

Tack desamma.. =D

2007-12-23 @ 19:35:24
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0