Long time

Nu e de ju på tiden att jag skriver lite.. har varit på tok för dålig på den senaste tiden.. dock är de pga mitt arbete.. vad har hänt sen sist jag skrev???

Långa rabtesdagar.. Jag & jennifer va så glada på onsdgaen för de sa att vi skulle få sluta 4-5 eftersom vi öppnade dagen efter.. Men neeeej.. vi slutade 21.00.. kul...NOT!

Vi öpnnade & folket va som galna & de har de varit sen vi öpnnade i torsdags.. Men GUD vad kul det varit.. Trivs bra där uppe med Amela Alex Rebecka Jennifer & Linda.. Skulle dock vilja prata med men jennifer, men de e ju så svårt eftrsom stackarn står i kassan hela dagarna & har meter långa köer att ta betalt för.. hihi.. alla e så duktiga..

Lägenheten är äntligen fixad... Snart är det flytt som gäller... wwwwweeeeehhooo va jag längtar..
Vill måla om lite i tv rummet & även få ett annat golv annars e allt perfa....

Veckan har dock bjudit på lite tråkigheter också.. Varit lite tjaffs... ONÖDIGA tjaffs om jag får säga.. Men de e ju lösta nu som tuuur är... trodde nästan att de skulle gå åt H.. Men de gjoirde de ju inte..

Har träffat min ängel..

Igår så frågade även Linn om jag visste några som kunde jobba för vi behöver lute extra folk (om nån är intresserad säg till)..
Fråga Lisa eftersom hon är ju duktig & jag vet att hon sagt för ett tag sen att hon ville jobba mer.. Men nu har hon fått 80% på JC.. De e ju skit kul =)..
Sen ringde jag Sarah men hon sov väl hahah men kan förstå de.. de va ju lördag morgon hihi..
Så tänke jag & tänke & kom på... Jajusdet Sanna har ju sagt att hon vill jobba i affär.. & de skulle ju passa bra med extra eftersom hon har ett annat jobb också..
Ringde henne & hon sov ju då inte så nu har Kussen fixat jobb till Sanna =)...
Tror hon blev glad & tacksam ialf...
Hoppas de ialf... Annars sparkar jag henne heheheheheh NOT.. Hon va super duktig igår.. Inte lätt att komma in i en affär där tempot e 150 hla tiden.. Hoppas du hade kul i Nyköping..

Idag vad händer då idag?? Jo lilljul blir de hemma.. MYSIGT!
& eftersom de u e klart med flytt så ska man vara vuxen & åka till kids... Ni kan vara lugna det är ingen barnaffär (de dröjer några år) Utan en textil & annat affär hahaha..

Nej dags att piffa upp sig till de stora besökt på kids hahahahaha...

Sist men inte minst : Tror jag är VÄRLENS lycklígaste tjej....

Kommentarer
Postat av: Emelie

kids är ritkigt nice. Köpte en pälspläd där. I love it! hihi.
Måste gå in där du jobbar när jag är hemma.. Det låter ju som en toppen butik. självklart hör ja av mig :)
Ahh min helg har varit så jäkla hård.. mycket minnesluckor hahah. Men ja har haft himla kul också.
Jo det har verkligen gått fort. Kan knappt faatta det. Snart är det jul o nyår men men tiden går ju snabbt när man har roligt hihi.
Hoppas du får en mysig första advent gumman
puss

2007-12-02 @ 11:52:02
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

tack ska du ha :)
jag kan tänka mi´g att du hade fullt upp, hehe!
min helg har varit super bra, har jobbat hela men kvällarna har varit mysiga :) din helg då?

PUSSPUSS

2007-12-02 @ 22:18:03
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0