jag skulle behöva sova.....

minst 4 timmar till.. Är sjukt trött & vill inte alls gå till jobbet...

Igår var de en eövetes dag på jobbet.. Mina tankar var aldirg på jobbet utan bara på mami..
Alltså gick jag med gråten i halsen helda dagen..
Men jag lyckade ialf klistra på en smile till en del kunder.. Va falsk jag var igår.. Le när man måt ap dåligt är väl de värsta man kan göra mot sig själv.... eller?!

Fick ialf ett samtal av mi danslärare efter jobbet något som värmde & de började rinna ner för kinden mitt på stan.. Nathalie för i helvete skärp dig nu va min tankte.. gick sedan till Claudia där jag fick ett glatt besked... Visste att de skulle bli bra för Clodan... Undra hur de kommer gå i framtiden nu... Vt ju ialf en sak som kommer gå för JÄVLA bra..
När hon frågade mig hur de va med mig brast allt.. Jag märker inte ens själv när jag börjar böla utan de bara kommer... helt oförberett...
Hela vägen hem från stan var en kamp mot känslostormen..
När jag nästan var hemma & kände jaaa jag klarar det nog ringde Limpa... NOOO!
Han hörde direkt att något va fel.. Fan varför ska man vara så lätt för.. försökte låta posotiv...
När jag kom hem sprang jag till mami & gav henne en bamsekram.. Skönt! Men även jobbigt....
Hur ska detta sluta för mig egebtligen???

Mami som är så underbar.. I onsdags när vi va ute & åt med jobbet var vi inte klarar förän halv 1.. & mami började nästan tjaffsa med papi pga att hon VERKLIGEN ville gå ut & möta mig.. Va skulle hon ut i mörkret & göra.. Jo hennes kommentar va "för ingen får hända min prinsessa".. Maaammiiiii! Älskar dig så mkt!!!

Nej dags att ta på sig & sen får de bära eller brista till jobbet.. Ska förbi lägenheten efter jobbet också...
Denna helg består bara av massa jobb.. ledig på tisdag.. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0