Jag har VÄRLDENS bästa kille

Finns ingen som jag behöver så mkt just nu som dig..
Jag är helt förkrossad just nu & då finns de inget bättre än att ligga i din famn samtidigt som du killar på min rygg & säger "va inte ledsen gumman"
Om det är någon utifrån min familj som jag verkligen vet finns för mig nu så är de min äslkling (iof är han min familj)..
Inget gör mig så glad som när jag får sms där de står att han älskar mig så mkt...
ÄLSKAR DIG & klarar mig inte egonom detta utan dig...
Saknar dig så mkt just nu så de gör ont... Vill bara krama om mami & visa att jag stöttar henne.. Men de gör så ont inom mig så, så fort jag gjort de vill jag bara springa till min älsklings famn & känna mig liten...

Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en mysig kväll, hälsningar BabbelDrottning! =)

2007-12-04 @ 21:48:48
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE
Postat av: Liiisssaaa

Jag är hemskt ledsen nattis, även fast jag inte vet vad som har hänt eller vad för besked ni fått så låter det hemskt och så himla tråkigt att läsa att du är ledsen oxå..
jag vet inte alls hur det känns, jag kan nog inte ens föreställa mig men bara så du vet så lider jag med dig!

det är nästan så jag inte vill svara på dina frågor nu, de känns inte som om dom är intersanta just nu, men iallafall så ska jag till frissan, på idol finalen i sthlm, julfest och sen shoppa lite i veckan bara..
vad ska du göra för nått då?

TA HAND OM DIG GUMMAN!

2007-12-04 @ 22:16:57
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0