Hur ska jag orka med den här dagen?

Har sovit oroligt & vaknat ett antal gånger..
Har sovit med mami i natt för papi är inte hemma... Varje gång jag vaknade tittade jag på mami & kännde mig vädligt illa till mods...
Nu sitter jag här & skriver medans mammsen gör frukost åt mig.. Egentligen är de väl jag som borde göra min egna.. Men mami protesterar stark & säger att hon vill köra påsom vanligt...
Tänk att läkare säger "är man frisk i 5 år, då är man frisk".... LÖGN!
De verkar ju inte spela någon roll hur länge eller hur kort tid man e frisk.. Den verkar hålla i sig..
Mami sa till mig igår att jag skulle vara stark & att jag borde vara van nu.. Vara van nu??? Jag tror aldirg man vänjer sig vid att på de där beskedet...
Dessutom sa hon att sjukdomen hade blivit henne bästa vän & att de bara var att acceptera de.. Vet inte vad jag ska säga om den kommentaren.. Tycker bara de e så jävla hemskt & orättvist så de inte finns...
Är ialf rätt törtt i kroppen efter denna oroliga natt.. & jag ska ska börja jobba om en timme.. Ska nog ora me de  här ialf...

Sen idag fick jag äntligen de efterlängtade vkortet av Jocke.. Hahahaha en såndär 2-3 veckor efter han kommit hem får jag hans soliga hälsning från Margarita.. TACK!

Om de e nån som vill ses & umgås någon dag säg till för jag skulle tycke de va vädligt skönt att få göra nåt nu som inte bara gör att jag tänker på allt dåligt... Vill vara massa me snuffiieee också såklart...





Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

OH fy så hemskt! stackars stackars dig, er, din mamma och din familj!
jag kan som sagt inte ens föreställa mig hur det där skulle kännas men en sak kan jag ju iaf förstå och det är precis de du skriver, att ständigt gå o vara ledsen och orolig, nää fy! lider med dig! verkligen!

Jaadu, det kommer nog att bli mer blonda och röda slingor tror jag, sen en aning kortare kanske oxå, men jag tror jag låter bli att klippa luggen den här gången faktiskt, men de får vi se har inte riktigt bestämt mig än :P
Oh vad kul med 50 cent :) jag hade tänkt gå på de men eftersom de blev idol så hoppade jag över de:)
Om du vill så kanske vi kan ta e fika nån dag, de vore trevligt tycler jag :)

PUSS PUSS

2007-12-05 @ 10:49:47
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Sarah

jaa men det är inget speciellt gumman. jaa, jag saknar o älskar di med gumman. Kommer alltid finnas här för dig gumman. vad det än är. OCh vi ska ses på fredag och ha det mysigt och göra roliga saker så du kanske kan tänka på annat lite iaf. Jag är så ledsen för din skull. Kan inte ens föreställa mig det du går igenom. jag skulle bli totalt knäckt. Men du är stark och jag o sofia (talar för henne nu :)) finns här för dig. det vet du. Ringer dig sen. Pussss och kram.

2007-12-05 @ 15:25:19
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jockis

Hej Nathalie, hur är det?
hihi kul att kortet kom iaf då :D
Ha det så bra pussss

2007-12-05 @ 15:59:43
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: L

Jag kan säga att jag förstår, för jag går igenom exakt samma sak nu i min familj..

2007-12-06 @ 10:48:08
Postat av: N

Hoppas du och din familj tar er igenom detta. Sluta aldrig hoppas.

2007-12-09 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0