Hoppas ni vann ikväll

image455


Nummer 4 LIIINNNUUUUUUUS ERIKSOOOON

Kommentarer
Postat av: jockis

Okej vad är det som har hänt din mamma då? =(
Med mig är det väl bara bra, eller det kanske b lir åt helvete med fjällen därför är jag lite tjurig typ.
Men du trivs bra på nya jobbet och så då? =)
na nu ksa jag snart åka till jobbet =( =) Men du får ha det så bra nattis.
Pussokram

2007-12-05 @ 22:13:23
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

heej gumman. Förlåt för att jag inte svarat tidigare men det har varit så mycket i skolan.. still is..
Har läst dina inlägg... usch vet inte vad jag ska säga. Mår så dåligt när jag läser det o lider med dig. Det finns inget värre än att inte kunna göra nått.. bara få stå bredvid o se på.. Kan inte föreställa mig vilken sits du sitter i nu. Men du ska veta att jag finns här om du vill ringa o prata. Det va ju ett tag sen vi sågs men jag har alltid tid för ditt samtal.
Ta hand om dig nu gumman.
puss på dig

2007-12-05 @ 23:55:17
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0