Fradag

Äntligen! & hela helgen är jag ledig.. Yes asssåå!
Men samtidgt så känns fredagar & helger inte lika viktga längre.. Dock ska debli skönt att vara ldig efter denna otroligt jobbiga vecka..

Igår va de ialf 50 cent & de va så skönt att få tänka på annat & kul hade jag också.
Dock blev jag nåt friktansvärt irriterad på en tjej som klagade hela jävla tiden på hur dåligt hon spg & hur dålig plats hon hade. Din jävlen du ska vara glad men tanke på att du från början inte ens hade vip kö-- & sen feter ett tag när förbandet började kom två jobbiga stolpskott till.. Jag var så nära att börja bråka men höll mig.. skulle kasnke inte sett så bra ut om konsertens kortaste tjej började båka.. jag är ju en vädligt lugn tös i vanliga fall hihi...
Tog massa bilder som jag ialf ska lägga upp lite senare..
Men som sagt konserten va så in i helvete bra så de e sjukt..
Tack för den kvällen de behövde jag....

& sen tack till de som kommenterat (fast de inte känner mig så bra eller inte känner mig alls) för allt stöd...
Uppskattar verkligen de.. & spec när de är några som verkligen förstår hur man verklgen mår.
Vet att de finns fler i min sist & till och med de som förlorat den man älskar pga denna hemska sjukdom..
Är så imponerad av de som gått orat kämpa sig igenom de..
Hur jag skulle klara den situationen vill jag inte ens tänka på för de ska bara inte hända....
Men tack ialf tiller två ni vet säkert vilka ni är...

De är så många utav mina vänner som stöttat mig & en del har de inte..
Man märker verkligen vilka som verkligen finns där för en...de hör av sig genom att bara skcika ett sms där det står "hur mår du?" de behövs inte mer eftersom de bara blor jobbigt nör de går till överdrift....
En del av mina vänner kanske känner sig bortglömda men de kanske är pga att de sjävla inte ställt upp som sagt & inte hört av sig så mkt på sista tiden. & en del känner jag TYVÄRR att jag börjar glida ifrån ( något som jag egentligen inte vill, men det är svårt att försöka lösa när man jobbar i motvind)
Så jag vet verkligen vilka som bryr sig om mig nu & vilka som inte gör..
Är kansk e lite hård, men när man mår som jag gör just nu innerst inne så väljer man bara att släppa in de som finns mest för en på livet... & de är min familj & några få vänner som jag nämt & min pojkvän..

De ska ialf bli skönt att få sova ut & vara ledig i helgen.. Imorn blir det att åka till Ikea.. Älskar ikea hihi...
Idag är jag mest trött pga 50 cent för i natt sov jag hela natten & kännde mig vädligt trygg....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nae jag hörde tyvärr inte när du sa hejdå :( Men pratade ju lite med dig idag i allafall :) vi måste verkligen ses snart gumman, var alldeles länge sen.. :( Har ju lite mycket fram till på torsdag (du vet ju varför) men sen kan jag när som helst!
Ska bli kul att se matchen ihop med dig och Sussi på söndag, jag kommer efter jobbet!
Hoppas att ni hittar massa fint på ikea imorrn :) Älskar dig!

2007-12-07 @ 18:41:19
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Anonym

Gumman, jag vill bara säga att du vet att du kan ringa så fort det är något. Eller om du vill hitta på ngt för att få tänka på annat. Jag hoppas och jag tror att din mamma klarar det här, som 50 cent sa fast nu talar jag om din mamma. "If she cant do it, it cant be done." Imorgon går vi på hockey och hejar på grabbarna..=) Puss Puss gumman

2007-12-08 @ 17:43:19
Postat av: Sarihhh

Älskar dig med hjärtat..

Ha en bra dag idag gumman (för mig e det ju natt, emn när du läser detta så e det nog dag skulle ja tro =P) .. Pusssar

2007-12-09 @ 02:53:50
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0