Ännu en dag på jobbet

snart är de dags att gå till jobbet.. Ännu en orolig natt så e sjukt trött.. Har ingen fantasi när de gäller klädsel idag heller så de blev ju sjukt tråkigt..
Hade så gärna velat dra på mig en mössa men vet inte riktigt va de sägr om de på jobbet.. undra om de e oki om man har den på sig?!
På wow & bikbok fick jag ju ha den...
Idag e de ialf 50 cent.. ska ju bli kul & skönt att få tänka på annat en stund....
& så längtar jag nåt jävulskt efter min man...

E ialf lite glad för Daniel hade 4 biljetter till kent...
Jag som trodde att de inte skulle bli nåt eftersom jag inte ville gå själv (kom lite plötsligt för mig)
Men sen kom bror min & sa att han & ricky skulle gå så han hade två biljetter över..
Alltså kan jag gå.. nån som vill följa me & ha den sista biljetten??
Daniel & ricky.. Kul kul! Undra om jag ska ha mössan ja fick utav ricky i sommras på konserten hihi.. neeee den e ju kult för midsommar juu hahah..

Ne dags att ta sig ut i kylan... blääää vill bara ligga i sängen & ha snuttefilten runt mig & mitt dun täcke & aldirg gå upp....

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

aah fy fy fy fy! de kan jag nästan tänka mig, hur opererar dom då? är just operatinen det svåraste och allvarligaste eller? jag är så dålig på bröst cancer, eller aa, all cancer då!

jag ska ta massa bilder jag lovar :)
Ja men asså håret blev fint absolut, men kanske på någon annan för absolut inte på mig, det kommer nog att bli lite löshår ett tag framöver nu tills jag förhoppnigsvis vänjer mig, haha!
Men vi kan väll ses nån kväll o ta en fika eller nått, de vore mys tycker jag :)

Och du, ha de så skojj på 50 cent ikväll :D

2007-12-06 @ 15:41:04
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: jockis

na fy va jobbigt, är verkligen ledsen Nathalie =/
Så hon har haft det innan alltså? :S har ju sätt och läst din texter från lång tid tillbaka men jag har aldrig fattat vad det har varit för nått du ahr varit ledsen över. =/ Na men hoppas att det blir bra då.
mm vet jag vill verkligen till fjällen alltså det är ju så sjukt roligt =)
hih ska köra natt idag också faktiskt, oo va bra att du trivs då =) HAHAHAHA dom finns överallt! HAHAHAHA stackare alltså :S usch, dom kan inte köpa 1 klocka för 49, men det är nog för att deras man har köpt 1 BMW för nån halv miljon så dom kan bara betala av den typ ;D Grejjen är ju att det är sant
=( haha ;D
Sköt om dig du också och hoppas att allt blir bra, pusspuss.

2007-12-06 @ 17:50:14
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0