alla mina vänner är underbara

Blev ganska berörd av Emelies lilla inlägg.. Känns skönt & veta att människor stöttar en.. Även de som inte är en allra bästa vän men som man ändå vet att de finns & man kan lita på.

&Sofias sms igår värmde nåt fruktansvär

Även samtalet med Sarah idag va underbart...

& Lisas kommenatr..

tack tack tack tack

Men jag måste berätta om en sak som gjorde mig glad idag i minajobba tankar på jobbet..
När jag står & fixar mina associarer kommer Jennifer fram & ger mig en lapp & sen går tillbaka till kassan..
på lappen står det: "Ville bara säga att jag är så glad att jag tröffat och lärt känna dig. Du vet att jag alltid finns där. Ville bara att du skulle veta det"

dehär förgyllde min dag.. Tycker om dig så mkt tjejen..
Saknar dig på jobbet eftersom du står i kassan så mkt & vi inte alls har samma raster eller tider...

Alla sms & allt annat som min älskling skrivit sagt & gjort går inte ens att beskriva med ord.. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0