10 december

Nu är det måndag & en 3 dags ledighet för mig.. Den här helgen var verkligen välbehövd...
Har fått vara med min familj min älskling & mina vänner så de behöveds verkligen efter denna vecka..
Den störtsa chocken har väl börjat lägga ig nu men tänker ialf på mammi varje dag...
& jag försöker förbereda mig på de som ska komma...

Igår vann hästen sin 18 seger.. yeeeeiiii.. alltså har de nu slagit rekord... & vem gjorde inte mål om min Limpa... Hihi... Duktig är du...

Ska snart åka till Rebecka också hon är hundvakt idag till Hannas hund & sen har hon ju sin egna lilla Alfons också..
Det ör sjukt va söt han är hihi...

har ju lovat lite bilder från 50 cent =)

  
                                   
  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack gumman, skrev bara som det kändes. Jag tycker att det är förskräckligt att det ens får hända igen, har man varit med om det två gånger redan borde det inte få hända.
Jag vet att detta året har varit jobbigt för dig, mycket pågrund av allt som hände under våren och jag är så stolt över att du har tagit dig dit du är idag! Förhoppningsvis kommer det kommande året att bli bättre!

Jo jag hoppas verkligen att jag kommer klara av det, vi får ju se det är ju så himla mycket. Men efter det är avklarat har jag i alla fall all tiden i världen att träffa dig sen :) Så vi äntligen kan ha våra "cp-stunder" igen!
Jag förstår om du inte orkar ta tag i det nu, men det är ju ingen bråska.. Ta det när du orkar med det så kommer du klara det galant :)
Älskar dig! Pusss

2007-12-10 @ 21:07:35
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: jockis

hej Nathalie :)
Usch fy fan va jobbigt =( Tycker jätte synd om dig. och om din mamma också såklart.
mm eller hur fjällen e sjukt roligt, om du hänger med hänger ju Sarah med ;) Då blir det nått ::D
hahahahaha eller hur, bilen är det ända dom har, dom kan bo i en kojja ute i skogen, huvudsaken är att dom har en fin bil. helt sjukt!
jadu inte ska du börja jobba på lidel iaf om du vill bli av med dom ;) haha =)
Fan jag stör mig sjukt mycket på dom alltså =( eller många iaf, om man läser om voldtäckter i tidningen och offret berättar hur gärningsmannen såg ut så är det utländskbakrund ALLTID!
fan såna är ju bara skicka hem fattar inte det svåra =( eller tycker inte du det? begår dom ett allvarligt brott så ska dom helt enkelt inte vara välkomna, då har dom liksom fått 1 chans, då får dom ta vara på den också!
ha det så bra nu ska jag duscha sen åka till jobbet =( :D Pussis nattis.

2007-12-10 @ 21:07:35
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jockis

Oj va stav fel :S

2007-12-10 @ 21:08:15
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0