yyeeaahhhiii

Idag ringde jag till min lilla skruttis sofia blev så sjukt glad att prata med henne så de va sjukt.. gick & smålog hela tiden efter hihii..
Nu är de ilf bestämt att 1 september flyttar jag här ifrån yeeaaahh.. Bye bye alla..
Kommer sakna min Sarah ='( men gumman du kommer ha ditt plugg vimse & sanna..älskar dig min trollunge hihi..
& sanna gumman dig ska vi inte ens prata om.. Men du & jag  ever and ever...

Så alla som vill säga hej då till mig den 25 så kom & skojsa till de lite hos mig innan DMX hihi..
pusss

Är såååå nervös nu usch =(

Kommentarer
Postat av: jocke

aha men grejjen var att ja adda den msn som du
skrev milet till med ;D De var ju nån girl_power? ;P

2007-08-08 @ 00:00:18
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0