snart ska vi ut lalalala

nu står jag framför spegeln & försöker göra min någonlunda fin men som valigt misslyckas jag totlt.. varför kan aldirg jag få vara nöjd med mig själv..
hihi!!
Aja bli väl ite bättre än såhär har jag försökt intalat mig sjlv hur mkt jag än vill..

Idag kollade ag lite på tatueringar som jag vill tatuera på benet.. Komemr nog bli bra..
Har ju rean en på skuldran & en på magen som en del redan vet...

Alltså kommer de bli 1 tatuering på övrkroppen en mitt emellan & en på undre kroppen.. tripp trapp trull mamma lilla hjärtegull alltså hihi..
Bäst att skynda jag är trots allt tjej & är ju seg på att bli klar..
Pusss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men gumman då! Du som är så vacker =)... Hoppas du mår bättre snart... puss

2007-08-09 @ 03:10:33
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Sanna

Heeej mitt <3 hade ni kul ute igår? hoppas det! jätte snällt i alla fall att ni följde mig till bussen. hon är allt en söt tjej den där sara ;) var förbi på wow idag & lämna ansökan så nu får du hålla tummarna för mig ;) men som sagt hoppas att ni hade jätte roligt igår gumman så får vi ta och ses snart igen! älskar dig!

2007-08-09 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0