löndagen

Igår kom jag hem från landet! Det har verkligen varit super att vara där fast vädret inte varit perfa.. Men trot eller ej badade iaf igår...
Ett stort tack till Anton som skjutsade hem mig igpr så jag han till Tjejgåingen.. Kom inte först en de va trevligt ändå som alltid...

Har saknat Sarah bara massa.. Visste att intervjun skulle gå as bra...
Du är så jävl skön när du på en intervju frågar "jaha vad tycker ni om mig då" när de frågade om du hade några frågor.. Du ör en modig tjej tror de kommer gå super hihi..

Nu r jag lite nervös sa snart klippa mig & slinga håret.. Lugg! hHkälp hur komemr jag se ut? Sarah kom & kolla sen oki haha..

Imorn är det DMX & Pascals avslutingsfest på otte innan.. Kommer sakna dig & dina danslektioner.. Fan vem ska man dansa för nu?? Men tror de kommer gå sjukt bra på New York Du är ju GRYM!

     

De verkligen mysigt på landet, lite kallt i vattnet men va gör de?
Bye bye!!!

Kommentarer
Postat av: jocke

OO jäklar va tjock du är Nathalie, varför ska du bli smalare? :O
inte ett dugg tjock..

2007-08-24 @ 19:46:32
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0